Wpis z mikrobloga

Jak bardzo leniwy jestem?

Płacę za wodę co 3 miesiące od ponad roku po £200-350. Fakt jest taki, że nie oszczędzam.
Od roku prawie wiedziałem gdzie jest problem (cieknąca spłuczka)
Nie zgadniecie czym się zajmuję. A no Property Maintenance czyli jestem między innymi hydraulikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Spłuczka wymieniona 3 miesiące temu. Koszt mechanizmu £9

Dzisiaj przyszedł rachunek za wodę już bez wycieku. £90 za 3 miesiące XDDD

Mam w planach jeszcze parę napraw w domu ale nie mam czasu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ostatnio wziąłem ludzi do remontu w domu bo robię remonty u klientów i nie mam czasu ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

#uk #unaswuk
  • 15
Od roku prawie wiedziałem gdzie jest problem (cieknąca spłuczka)


@smieszekzagranico: wuj by mnie trafił jakbym wiedział że woda cieknie, a nie jest to naprawione, nawet jakby była za darmo

Dzisiaj przyszedł rachunek za wodę już bez wycieku. £90 za 3 miesiące XDDD


@smieszekzagranico: a nie miałeś przypadkiem nadpłaty wcześniej?

Z wodą nie wiem, ale z prądem miałem w Covidowych czasach że rachunki nie szły z licznika, ale były ustalane mniej
wuj by mnie trafił jakbym wiedział że woda cieknie, a nie jest to naprawione


Mam podobnie. Blisko rok mnie to ruszało. Z jednej strony godzinka roboty (licząć z wyjazdem do B&Q) ale z drugiej strony lenistwo i brak czasu lub chęci z powodu zmęczenia i potrafiłem ten wyciek śledzić wzrokiem odchodząc od toalety ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a nie miałeś przypadkiem nadpłaty wcześniej?


@Atreyu: Bolało w portfelu
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@smieszekzagranico: norma, kto by chciał robotę do domu przynosić. Fakt że się tym nie zająłeś to nie tyle oznaką lenistwa co dobrobytu, znaczy powodzi ci się i tak trzymać.