Wpis z mikrobloga

@ComFort: Jeżeli sama robocizna to nawet pod wawą: olej z filtrami 100-150zł, tarcze i klocki ja ostanio płaciłem 600zł, drążki i ustawienie zbieżności wyceniłbym(bo nie robiłem dawno) na jakieś 500
@ComFort: tarcze zimmermann około 400zł za przód, klocki, ~100-200zł, końcówki po 40-60zł szt, olej 30-50zł/litr (w bańce 4-5l) filtry w granicach 200zł zamykasz
@rajman: luz, zawsze to mam zawężony przedział z 0 do inf na 500 do 5000.
Auto jest już takie byle jeździło, stąd też raczej wolę opcje po kosztach.
Więc jestem po prostu ciekawy czy wymiana z częściami za 1600 to dużo czy mało - jako laik..
@0_I_0: Wiem ale nie było końcówki w ofercie a pewnie cena jest podobna. I olej też jest zły ale nie chciało mi się poświęcić 3 min na znalezienie odpowiedniego, więc proszę się nie czepiać.
Tutaj rozpiska oficjalna:

Olej Silnikowy - 115 zł
F.powietrza - 22 zł
Tarcza hamulcowa tył - 130 zl sztuka
Tarcza hamulcowa przód - 190 zł sztuka
Klocki hamulcowe przód - 160 zł
Klocki hamulcowe tył - 110 zł
Końcówka drążka kierowniczego - 72 zł sztuka
F.oleju - 31 zł
F.kabiny - 52 zł
Części razem : 1274 zł
Robota :
Wymiana układu hamulcowego z czyszczeniem - 200 zł
Serwis olejowy 80 zł