Aktywne Wpisy
wieszjo +1037
10 PLUSÓW POD TYM WPISEM = 1 KOD PPV DLA WYKOPKÓW ( ͡° ͜ʖ ͡°) np 100 plusów = 10 kodów ppv
@Bezi77 To już tradycja przed galami PRIME. Na ostatnich galach akcja odbiła się szerokim echem i bardzo dużo plusów było, akcja trwa do momentu aż @Bezi77 nie powie stop :) Ostatnio oskubaliśmy @Bezi77 na 34 kody PPV = 1360 zł, na ile tym razem oskubiemy? (
@Bezi77 To już tradycja przed galami PRIME. Na ostatnich galach akcja odbiła się szerokim echem i bardzo dużo plusów było, akcja trwa do momentu aż @Bezi77 nie powie stop :) Ostatnio oskubaliśmy @Bezi77 na 34 kody PPV = 1360 zł, na ile tym razem oskubiemy? (
Normie_Lurker +562
Prawak-katolik: ludzie z zespołem Downa to zwierzęta
*5 minut później
Prawak-katolik: błogosław nas miłosierny Panie
#bekazkatoli #bekazprawakow
*5 minut później
Prawak-katolik: błogosław nas miłosierny Panie
#bekazkatoli #bekazprawakow
2. Ogłoś sukces, że na tej ulicy ilość przypadków blokowania tramwajów przez źle zaparkowane pojazdy uległa zmniejszeniu.
Kraków w pigułce.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/ograniczenia-na-dlugiej-poskutkowaly-kierowcy-rzadziej-blokuja-przejazd-tramwajow_44579.html
#krakow #mojemiastotakiepiekne
Mimo malowania, odholowywania kierowców i separatorów co dwa dni tramwaje tam stawały, bo ludzie parkowali tam jak debile. To co mieli zrobić?
Nie ma tam miejsca. Musieliby zwęzić chodnik do wymiarów niepozwalających na bezpieczny ruch pieszych
Też uważam, że tak trzeba było zrobić, ale mieszkamy w mieście, gdzie o likwidację czterech miejsc parkingowych pod zorganizowanie autobusu są robione protesty. Zresztą, nie ukróciłoby to parkowania, bo "ja tylko na minutkę"
@TicoTicoTico: ale miasto nie jest od zapewniania miejsc parkingowych ludziom pod ich domem.
Front takiej kamienicy ma długość np. 2-3 samochodów, a mieszka w niej kilkakrotnie więcej ludzi którzy domagają się wydzielenia dla ich prywatnych blachosmrodów publicznej przestrzeni na koszt wszystkich mieszkańców miasta. I to najlepiej na wyłączność, żeby czasem mieszkaniec innej ulicy nie mógł się tam zatrzymać w razie potrzeby.
Nie mówiłem o zostawienia tych miejsc dla prywatnych autek mieszkańców, bo jak kogoś stać na mieszkanie w centrum, to stać go na znalezienie postoju dla samochodu. Uważam że abonament mieszkańca strefy A jest pomyłką
Jednak miejsca postojowe są potrzebne tam, gdzie mieszkają ludzie, choćby ze względu na dostęp do usług publicznych - wywóz śmieci, wodociągi, policja, pogotowie, czy
Mimo wszystko, mieszkania są warte sporo i jeśli kogoś stać na kupienie takiego mieszkania, to powinno go być stać na miejsce parkingowe
@TicoTicoTico: jakiejkolwiek strefy. Nie powinno być uprzywilejowania nikogo z uwagi na to, że posiada abonament mieszkańca, przepustkę od Jacka czy inny paszport Polsatu. Jak już coś miałoby być ulgowo, to w formie jednej stawki dla wszystkich płacących podatki w Krakowie, turyści niech płacą więcej. Czym innym jest umożliwienie dojazdu na posesję przez ulicę zamkniętą dla ruchu, a czym innym zabieranie miejskiej przestrzeni utrzymywanej
Wcale bym się jeszcze nie zdziwił gdyby to spowodowało mniejsze korki bo byłoby więcej dostępnych miejsc i mniej kręcenia i szukania wybranego miejsca.
Tylko w takiej sytuacji trzeba mieć alternatywę w postaci chociażby bardzo sprawnej komunikacji miejskiej. Niestety, w Krakowie dalej myślenie o transporcie publicznym jest na zasadzie "wybudujemy gigantyczną autostradę przez środek miasta, a żeby nam Unia Europejska
@TicoTicoTico: i to by miało sens, w szczególności patrząc na wieloletnie plany ograniczania ruchu w naszym mieście. Przykładowo ograniczenie wjazdu dla osób spoza miasta wewnątrz 3 obwodnicy lub za każdorazową opłatą (ale przy jednoczesnym utworzeniu
@TicoTicoTico:
- proponują tramwaj Azory-Kapelanka, liczą czy to ma sens, okazuje się że tam trzeba będzie puścić 30 tramwajów na godzinę żeby ruch obsłużyć, błagają o nowy most nad Wisłą, po czym wchodzi konserwator zabytków i mówi "nie, bo widok na zabytkowy klasztor"
- mówią, że na powierzchni nie są w stanie wcisnąć więcej tramwajów i proszą
Albo trasę Łagiewnicka, która będzie miała lepsze parametry od autostradowej obwodnicy miasta chociaż z 3 planowanych (Zwierzyniecka, Pychowicka) najmniej zmieni bez powstania tych 2 kolejnych.
A najbardziej mnie wkurza to, że tak się "starają" budować nowe linie, że utrzymanie istniejących praktycznie nie istnieje i potem trzeba "awaryjnej"