Wpis z mikrobloga

@bidzej: To oczywiste - jedna homologacja do całej gamy modelowej, tania produkcja ekranu LCD, jedno oprogramowanie. To są gigantyczne oszczędności. Byle zestaw przycisków kosztuje kilkanaście - kilkadziesiąt tys. eur by to zaprojektować, homologować i wyprodukować a często nie nadaje się do użycia w całej gamie.

Ekran zawsze się nadaje, można go nawet inaczej opakować ale koszty są wielokrotnie niższe.
@piwakk: no i git, ja wolę nie mieć. Dlatego jak wybierałem auto to brałem takie gdzie jest tego mniej, Ty możesz sobie wziąć gdzie jest więcej. Problem miałem z tym, że napisałeś "badziew" gdzie to imo jest różnica w designie po prostu.
@piwakk: ziomek, nie wszyscy mają z tym problem, zrozum to. niektórzy ogarniają naciśnięcie strzałki na ekranie, lub jak ja, mają ustalone 20,5C for life i tak jeżdżą, najwyżej latem sobie zmienię na 18 a zimą na 22.
podjąłbym nawet argument, że jeśli zmieniasz temperaturę w aucie co kilka minut i ta czynność jest dla Ciebie na tyle istotna, że nie możesz tego zrobić spokojnie na światłach / kawałku pustej drogi tylko
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@piwakk: no to prawda, w Volvo ten #!$%@? tablet to jest gówno jakich mało, chociaż klimę można chyba na stałe przypiąć u dołu, przynajmniej w nowym XC90 tak się da. Do podgrzewania foteli już trzeba gdzieś się doklikac. Zresztą w nowym Renault jest podobnie albo i gorzej