Na zdjęciu znajduje się flagowy wóz od Alfy Romeo na lata 80. XX wieku, czyli Alfa 6. Jej nazwa bierze się z sześciu cylindrów w układzie V, na każdy cylinder z kolei przypada jeden gaźnik. Lata produkcji to 1979-1986.
Prezentowana sztuka to polift z 1983 roku, najłatwiej można go rozpoznać po prostokątnych kloszach lamp przednich, białych lampach kierunkowskazu i mniejszej ilości chromu. Posiada silnik 2.0 V6 o mocy 135 KM.
Alfa 6 nigdy nie odniosła sukcesu na rynku przez swój nudny wygląd, cenę wyższą niż u konkurencji, średnie wyposażenie, korozję i problematyczne strojenie gaźników. Miała opinię "samochodu dla nikogo", po części również przez brak tradycji Alfy w segmencie dużych sedanów. Wyraźnie ustępowała BMW E28, Mercedesowi W123 oraz Oplowi Senatorowi. Z fabryki w Arese wyjechało jedynie 12 000 egzemplarzy.
@szybki96: @kexus512: @ZlodziejBilonownic: Motocykle Honda GoldWing i Valkyrie mają często (nie we wszystkich modelach) po jednym gaźniku na cylinder, a silniki to boksery 4- albo 6-cylindrowe. Nie miałem ani nie serwisowałem nigdy takiego, więc nawet nie wiem czy to koszmar czy tylko dramat ( ͡º͜ʖ͡º)
Alfa 6 nigdy nie odniosła sukcesu na rynku przez swój nudny wygląd, cenę wyższą niż u konkurencji
Racja.
problematyczne strojenie gaźników.
Po lifcie silnik miał wtrysk, a gaźniki nie stanowiły problemu, bo nie były zbyt skomplikowane i do tego sterowane przez wspólne prowadnice.
Wyraźnie ustępowała BMW E28
A z tym to nie przesadzajmy. Ustępowała tym, że najsłabsza wersja była mocniejsza od większości wersji silnikowych E28, a od najmocniejszej (i najpopularniejszej)
Po lifcie silnik miał wtrysk, a gaźniki nie stanowiły problemu, bo nie były zbyt skomplikowane i do tego sterowane przez wspólne prowadnice.
@kasztan00: Pozdro 600 kiedy w jednym zacznie się pływak przywieszać i zacznie zalewać 1 cylinder ( ͡°͜ʖ͡°) Inna kwestia to zestrojenie tego. Już jeden gaźnik potrafi krwi napsuć, a co dopiero 6 xD
Pozdro 600 kiedy w jednym zacznie się pływak przywieszać i zacznie zalewać 1 cylinder ( ͡°͜ʖ͡°) Inna kwestia to zestrojenie tego. Już jeden gaźnik potrafi krwi napsuć, a co dopiero 6 xD
@DerMirker: Tak sobie patrzę na zdjęcie przedlifta i, o rany boskie, w życiu nie widziałem bardziej perfidnej zrzynki z designu BMW w ówczesnej motoryzacji. Przecież to wygląda jak nieślubne dziecko BMW E12. Tylko czekać aż zlecą się fanboje włoskiego dizajnu i zaczną gadać, że to jest tak podobne do tego samochodu marki debili i wieśniaków jak nóż do cepa xD
Tylko czekać aż zlecą się fanboje włoskiego dizajnu i zaczną gadać, że to jest tak podobne do tego samochodu marki debili i wieśniaków jak nóż do cepa xD
@fajnyprojekt: taa, WOW GENIÓSZ WOW XD beka z ludzi ( ͡°͜ʖ͡°)
@Jin zesram się a nie skontaktuje. Mam duszę i dla mnie alfa to jest paskudne auto. Brat ma 159 i nie wiem nad czym się tak spuszcza. O ile były ładne fiaty lub lancie to alfa jest paskudna. PS nie jestem Azjata i nie jestem rudy pozDDRawiam. Jak bym był bezdusznym kawałem #!$%@? to bym się spuszczał do alf
Prezentowana sztuka to polift z 1983 roku, najłatwiej można go rozpoznać po prostokątnych kloszach lamp przednich, białych lampach kierunkowskazu i mniejszej ilości chromu. Posiada silnik 2.0 V6 o mocy 135 KM.
Alfa 6 nigdy nie odniosła sukcesu na rynku przez swój nudny wygląd, cenę wyższą niż u konkurencji, średnie wyposażenie, korozję i problematyczne strojenie gaźników. Miała opinię "samochodu dla nikogo", po części również przez brak tradycji Alfy w segmencie dużych sedanów. Wyraźnie ustępowała BMW E28, Mercedesowi W123 oraz Oplowi Senatorowi. Z fabryki w Arese wyjechało jedynie 12 000 egzemplarzy.
#rzetelnafura
#carspotting #carboners #samochody #motoryzacja #alfaromeo #forzaitalia
Racja.
Po lifcie silnik miał wtrysk, a gaźniki nie stanowiły problemu, bo nie były zbyt skomplikowane i do tego sterowane przez wspólne prowadnice.
A z tym to nie przesadzajmy. Ustępowała tym, że najsłabsza wersja była mocniejsza od większości wersji silnikowych E28, a od najmocniejszej (i najpopularniejszej)
@kasztan00: Pozdro 600 kiedy w jednym zacznie się pływak przywieszać i zacznie zalewać 1 cylinder ( ͡° ͜ʖ ͡°) Inna kwestia to zestrojenie tego. Już jeden gaźnik potrafi krwi napsuć, a co dopiero 6 xD
@DerMirker:
Tak i nie. 2.0 weszło coś pod koniec produkcji i miał gaźniki. 2.5 gaźnikowy zastąpili wtryskowym przy okazji liftu.
@Eternit_z_azbestu:
E tam. Miałem 6 gaźników w GTV6 i nie było z typ problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@fajnyprojekt: taa, WOW GENIÓSZ WOW XD beka z ludzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Lardor:
Prawdopodobnie nie masz duszy. Jeśli jesteś rudy, lub Azjatą to normalne. W innym wypadku skontaktuj się z egzorcystą ;)