Wpis z mikrobloga

#motocykle
#benelli TRK 502 - hit czy kit? Zakładam porównanie rocznika bieżącego z używką do 15k.
Zastanawiam się nad kupnem nowego pół-chińczyka* zamiast używki. Po wstępnym pomacaniu i objechaniu salonu, wygląda obiecująco. Przeznaczenie to głównie "praca" w mieście oraz okazjonalne wypady bez kilkudniowych wypraw (przejazdy paręset kilometrów czy wyjazdy w stylu "kilka godzin dojazdu, doba albo dwie na miejscu i jazda dalej).

Z tego co widzę ludzie narzekają głównie na brak dynamiki powyżej 100km/h i zwłaszcza powyżej 140, co mi zbytnio nie przeszkadza bo autostrad nie lubię oraz na słaby feeling hamulców (na co rzeczywiście trochę zwróciłem uwagę), znacie jakieś jeszcze konkretniejsze problemy, wybitnie konkretną recenzję, etc? Samo wykonanie też mi się podoba, czasem zajeżdża chinami, ale tam gdzie rzuciło mi się w oczy, wciąż wygląda to nieźle. Pytanie czy nie ma jakichś konkretnych wad (bo np. pierwszy wypust podobno miał problemy.

Pytanie również co do wersji C (iksem się nie interesuję, zbyt wysoki jak na wygodne turlanie po mieście)
Czy do 502 C są dostępne tylne kufry? Uważam to za mocno przydatne akcesorium, nawet jeśli podobno gwałci wygląd ( ͡° ͜ʖ ͡°) Montaż może być powiązany z "zajęciem" tylnego siedzenia.

*dobrze rozumiem, że jest to włoski odpowiednik naszego junaka czy rometa. Licencja i producent zachodni, wykonanie chińskie?
  • 21