Aktywne Wpisy
naksu +114
fajne mam spodnie #sylwesterzwykopem
gimnazjumqqq +244
List od zbanowanego @Van-der-Ledre dla kolegów z tagu #przegryw
==============================================
UWAGA UWAGA, OTO JEDYNA TAKA W ROKU, EKSKLUZYWNA SYLWESTROWA LISTA OBECNOŚCI TAGU #przegryw. Ja, Van-der-Ledre mam przyjemność zgodnie z tradycją zaprosić was wszystkich, samotnych i utrapionych na wspólną listę obecności świętego tagu. Pragnę serdecznie podziękować wam za wszelkie otrzymane wsparcie emocjonalne, za to, że zawsze służyliście dobrym słowem i pomocną dłonią oraz za to, że jesteście. Tradycyjnie, jeśli jesteś, zapisz się
==============================================
UWAGA UWAGA, OTO JEDYNA TAKA W ROKU, EKSKLUZYWNA SYLWESTROWA LISTA OBECNOŚCI TAGU #przegryw. Ja, Van-der-Ledre mam przyjemność zgodnie z tradycją zaprosić was wszystkich, samotnych i utrapionych na wspólną listę obecności świętego tagu. Pragnę serdecznie podziękować wam za wszelkie otrzymane wsparcie emocjonalne, za to, że zawsze służyliście dobrym słowem i pomocną dłonią oraz za to, że jesteście. Tradycyjnie, jeśli jesteś, zapisz się
Mirki, miał z was ktoś taki problem, że jedna słuchawki trzeszczały przy poprawianiu ich w uchu? Na początku używania tak nie było, słuchawki mam pewnie coś ponad rok, może dwa, sam nie pamiętam, idzie to jakoś podpiąć pod gwarancję?
Dokładnie
@letsgetreadytorumble:
Zalatwiales to w sklepie gdzie kupowałeś czy da się iść do jakiegoś Cortlandu żeby to ogarneli po ID słuchawek?
Jest faktycznie ten program naprawy, dzięki panowie, dzwoniłem do iDream akurat, nie muszą to być słuchawki kupione u nich, tylko Pan nie wiedział czy trzeba dowód zakupu, a właśnie nie wiem gdzie mam fakturę za te słuchawki, wiecie może jak to wygląda?