Wpis z mikrobloga

@Zioman: Wygląda mi to na tytuł, którym Dead Island zawsze chciało być. Bardzo podoba mi się przemieszczanie po mieście, system walki i pułapek, no i ogólne wrażenie bycia w środku piekła. Zwłaszcza po zmroku, kiedy gnijący przyjaciele zmieniają się w wyjątkowo zwinne bestie. Dobrze to widać na tym GP.
@franaa: zastanawiałem się właśnie, czy to "po zmroku nie wychudź" to tylko chwyt marketingowy - wychodzi na to, że nie. Najbardziej do mnie przemawia idea otwartego miasta i szybkie poruszanie się między poziomami gruntu i dachów
@Zioman:

o ogólnie Dead Island jak mi się nie podobał, to Dying Lightowi dam jeszcze szans


Mi się podobała, znaczenie lepsza niż Dead Rising.

słaba optymalizacja na PC


u mnie to dobrze chodziło na 3-letnim kompie, który w momencie zakupu był przeciętny.
@flager: też mi "dobrze" chodziło, ale o niebo lepiej chodził Crysis, Battlefield 3 czy Just Cause 2. Kierowanie postacią sztywne, system walki nie powalał i crafting nie wciągnął mnie (a nawet irytował)
@franaa: Mi się Dead Island bardzo podobał (grałem w coopie i sam i bardzo sobie cenię tą grę), więc na Dying Light też czekam :) Podoba mi się to skakanie i cały ten parkour - DI był strasznie sztywne, nieraz potrafiłem się zaklinować na jakimś murku, tutaj mam nadzieję że tego nie będzie. Czekam!