Wpis z mikrobloga

#f1
Gra o Tron
Co za wieści z Kanady! Za zamkniętymi drzwiami było ostro.
Jak donosi „Daily Mail” podczas spotkania szefów ekip w Kanadzie doszło do awantury. Wolff wybuchł i wszedł w „tryb Abu Zabi”. Doszło do starcia z Hornerem (niefizycznego), który nie ustąpił pod atakiem agresji.
Toto był przyparty do muru. Zmiana przepisów w trakcie sezonu została ogólnie bardzo źle przyjęta. Uznaje się, że wprowadzono ją dla Mercedesa. Punktem zapalnym była kwestia zmian w podłodze Mercedesa, wprowadzonych dzień po tym, jak ogłoszono, że FIA dopuszcza możliwość jej zastosowania. Mercedes od razu miał dostosowane do dyrektywy rozwiązanie i musiał zdjąć nowe wsporniki, bo inne ekipy groziły, że inaczej go oprotestują po wyścigu.
Ponoć Wolff stracił panowanie nad sobą. W ostrej kłótni interweniował Binotto, biorąc stronę Hornera. Powiedział, że nie widzi powodu do zmiany zasad, bo „nowy Mercedes jeszcze nie odnosi sukcesów”.
Gruba afera. O bezpieczeństwie kierowców nie wspomniano w tym kontekście
Od początku weekendu szef Mercedesa wiedział, co się będzie działo. Wiedział, że zbliża się konflikt i doskonale wiedział, dlaczego. To nie jest walka o bezpieczeństwo. Kierowcy są tu marionetkami w kolejnej, wielkiej batalii o dominację sportową i - przede wszystkim - polityczą.
Jak w „Grze o Tron”…

Via Gutowski

Ladnie toto i cala banda #!$%@? z mercedesa sie pograza xD nawet im inni nie musza pomagac w tym
  • 12
stracił panowanie nad sobą

@MatiKorek: Panie Cezary, proszę rozwinąć. Dla nas stracić panowanie to coś innego niż dla brytoli u których wystarczy źle postawić akcent. A jak pan nie wiesz to proszę nie clickbaitować ( ͡º ͜ʖ͡º)
@OgurRicc: @kilgoro: @MatiKorek:

[Erik Van Haren]

Christian Horner (Red Bull) after previous statements Toto Wolff (Mercedes). "He's campaigning to change the rules. That's somewhat ironic, because here Mercedes bounced much less and were quite fast. I think their concept is the problem, not the regulations."


[Adam Cooper]

Hearing more and more about an angry exchange between Toto Wolff and Mattia Binotto re the porpoising technical directive at yesterday's meeting.
@kilgoro: Od siebie:

Prawdopodobnie Mercedes ma świadomość, że jest w dupie. Zmiana bolidu jak Aston powoduje opóźnienie w pomiarach danych oraz opracowaniu koncepcji rozwoju na najbliższe miesiące/lata. Jeżeli nie znajdą czegoś ekstra to możliwe, że będą gonić i gonić. To jest prawdopodobnie powód, dla którego Mercedes napiera by mieć pewną przewagę. Można śmiało zakładać, że regulacje o które grają mają już opanowane lub znają pewne rozwiązania, ewentualnie są one utrudnieniem dla
@Tymajster: Generalnie regulacje nigdy nie są takie, że "podnieś bolid". Poza tym oni nie rozmawiają tylko o tym co jest, ale o tym jak docelowo to ma wyglądać. Póki co nie było realnego zapisu, a jedynie określenie problemu i wstępne propozycje rozwiązań.