Wpis z mikrobloga

Uszanowanie,

W sklepie Neonet w mojej miejscowości nagminnie obsługa naciąga klientów na hajs. Są promocje na towar, o których nie informują i próbują wcisnąć ubezpieczenie "x złotych taniej" (te x, to kwota promocji na towar, o której klient nie wie), albo dorzucają "gratis" rzeczy, tak, żeby klient zapłacił tyle samo, mimo promocji xd Normalnie są na paragonie, ale licząc z obniżką innego produktu kwota na paragonie jest taka, jakby klient płacił bez promocji. Da się gdzieś to zgłosić? Co realnie mogą z tym zrobić?

#zakupy #neonet #prawakonsumenta #uokik
  • 4
@SerasVCT: Widząc cenę X na cenówce, decydujesz się na zakup (akceptując ten sprzęt w cenie X). To ze jest jeszcze jakiś kod rabatowy, który nie jest oznaczony nic nie zmienia. Nie ma tu podstaw do naciągania jak to ująłeś.