Wpis z mikrobloga

@DejwiD:
Większość węglowych ram i kół jest z Chin i Tajwanu. Tam są najwięksi producenci ram i obręczy OEM (w zasadzie to jedyni) Chińczycy mają doświadczenie i dzięki seryjnej produkcji mogą zejść z ceną i mieć lepszą jakość niż jakieś małoseryjne wynalazki.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@DejwiD: ciekawe czy specyfikacja faktycznie się zgadza czy np koła są aluminiowe ale "zapomnieli" zaaktualizować specyfikacji.
Tak jak to było w przypadku poprzedniego Huragana gdzie miały być DT Swiss 32 a były jakies no-name
@DejwiD:
Chińczyk robi serię dla canyona, 10 000 ram w każdym rozmiarze. Nabiera doświadczenia i robi serię 100 000 ram w każdym rozmiarze OEM dla kilkunastu mniejszych producentów.
Liczby zmyślone :)
Jedne i drugie są równie dobrze przebadane, wielkość serii i ilość odbiorców jest nawet na korzyść OEM.
Zresztą gdzieś tu krążyła notatka jak wygląda ta mityczna kontrola jakość u markowych producentów, jakieś problemy z wpasowaniem sportu i te sprawy.
@DejwiD tabelka jest ale w jakimś katalogu który jest gdzieś w internetach wrzucony na jakimś hostingu xD
Autentycznie mają jakiś katalog elektroniczny zrobiony na tip top z geometrią i wymiarami wszystkich rowerów 2022 ale nie mają go podlinkowanego na stronie gdzie naturalnie powinien się znajdować ( ͡º ͜ʖ͡º)
@i-marszi: no ale dowodów na to nie masz. Równie dobrze mogą to być inne firmy, bo te z podpisanymi kontraktami, nie są w stanie wyprodukować więcej ram i skupiają się tylko na renomowanych producentach. Plus są producenci jak Merida, którzy sami lepią, dla innych też.

@Zabi96: Ja pierdzielę!! rozumiem przy tańszych rowerach, ale jak ktoś szuka czegoś na di2, to już trochę się orientuje w wymiarach i wie czego może
@dethklok: ale miał hamulce szczękowe, grupę 105, jakąś generyczną ramę, ujowe koła.
W sumie nie wiem po co je porównywać. To dwa różne rowery. W tym z di2 to koła więcej kosztują niż cały rower