Wpis z mikrobloga

@Rafau187: Poprawka: to CD Projekt nie powinien jej wydawać. Nie obwiniajmy producentów konsol, których specyfikacja była znana od 2013 roku. Ubisoft, Rockstar, Insomniac dają radę ale CD Projekt nie dał, więc czyja to wina? Wiedźmin 3 nie chodził słabo ale skoro tak twierdzisz to tym gorzej dla CDPR, skoro to wyszło w 2015 roku, a 3 lata później miałeś takie RDR2 czy Spidermana i jakoś było ok
@Rafaello91: Oczywiście, że to ich wina. Ten silnik nie był przystosowany do mocy obliczeniowej starych konsol. Rockstar uczy się na błędach, bo gta5 na ps3 chodziło mi bardzo słabo - podczas szybkiej jazdy po mieście było może z 20 klatek. RDR2 ogrywałem po premierze na xone i było bardzo dobrze, nie licząc tych nieszczęsnych czasów ładowania.
Rockstar uczy się na błędach, bo gta5 na ps3 chodziło mi bardzo słabo - podczas szybkiej jazdy po mieście było może z 20 klatek


@Rafau187: to raczej był standard tamtych czasów a nie jakaś olana optymalizacja. GTA IV chodziło tak samo, a o wczesjszych GTA3/VC/SA nie wspominam, bo te chodziły na PS2 czasem i w okolicach 17-18 FPS mimo, iż były w zasadzie pisane stricte pod tą konsolę jako czasowe exclusive