Wpis z mikrobloga

Grał ktoś w AC Valhallę na PC z DualSensem? Jak te adaptatywne triggery powinny tutaj działać? Podczas naciągania łuku czuję delikatny opór w pewnym momencie ale nie muszę go przejść żeby łuk naciągnąć do końca ani tym bardziej żeby wypuścić strzałę. Więc zastanawiam się czy to u mnie coś nie działa czy tak to jest zaprojektowane.

#playstation #pcmasterrace #dualsense
  • 8
@OvIce: adaptive triggers to feature który na pc nie występuje podobnie jak wibrujące triggery w padach od Xboxa. W sumie mam valhallę i na pc i na ps5, aż porównam sobie. Ale jak mówię testowałem z ciekawości tego pada na kilku grach na pc i nigdzie nie doświadczyłem tego co na ps5 jeżeli chodzi o triggery.
@keton22: no to sprawdzaj sprawdzaj i daj znać, nie ma tych gier dużo ale Valhalla ma wsparcie dla Triggerów (podobno mają się blokować przy strzale z łuku tylko nie wiem w jakim stopniu), Death Stranding podobno ma całkiem to też zaimplementowane.
@OvIce: to se poklikałem i jest sukces taki 1/3 czyli spiderman tu czuć triggery dokładnie jak na ps5. Natomiast w death stranding director's cut i valhalli nic a wg. Internetu obie powinny mieć. Inna sprawa że valhalla na ps5 ma ten efekt prawie jakby go nie było ale na pc jest tylko domyślny opór taki sam jak i bez gry. Może coś popsuli. Firmware pada mam aktualny.
@keton22: Na PC po kablu podłączyłeś? W Valhalli jak podłączę po kablu to jest inny opór w zależności od łuku, drapieżcy stawia opór od początku, łowcy przy końcu a ten szybki zaraz po dotknięciu triggera. Fajne ale nie jest to game changer. Mam oba pady, gram w Guardian of the Galaxy i różnicę robi haptyka, nie wiem czy jest taka jak na PS bo konsoli nie mam, ale dużo więcej info
@OvIce: tak, po kablu. Możliwe że jest źle nastawiona intensywność bo w konsoli uważałem że nic nie czuję dopóki nie podniosłem w menu systemowym na max. Ale nawet tak na ps5 valhalla ma jedno wielkie nic w porównaniu do horizona, raczeta czy ghost of tsushima. Jak chcesz coś fajnego to zagraj sobie w tech demo astro na ps5, póki co w żadnej grze nie jest tak fajnie zrobiony pad.
@keton22: Okej, rozgryzlem to jeśli chodzi o Death Stranding. Tak na przyszłość zostawię tutaj instrukcję może Tobie a może komuś innemu się przyda.
1. upewnij się że w ustawieniach systemowych dźwięku jest włączony głośnik na padzie (to ten z dopiskiem kontroler bezprzewodowy), potrzebne do poprawnego działania haptyki
2. pad musi być po kablu
3. W ustawieniach gry na steam wyłacz Steam Input (właściwości -> kontroler).
I już, haptyka działa świetnie, super