Wpis z mikrobloga

W MIRV główny silnik rakietowy (lub Booster) popycha "autobus" (patrz ilustracja) do swobodnego lotu suborbitalny tor lotu balistycznego. Po fazie doładowania autobus manewruje za pomocą małych pokładowych silników rakietowych i skomputeryzowanego inercyjny system prowadzenia. Przyjmuje trajektorię balistyczną, która dostarczy pojazd powrotny zawierający głowicę bojową do celu, a następnie wypuści głowicę na tę trajektorię. Następnie manewruje na inną trajektorię, uwalniając kolejną głowicę i powtarzając proces dla wszystkich głowic.

Dokładne szczegóły techniczne są ściśle strzeżone tajemnice wojskowe, aby utrudnić jakikolwiek rozwój wrogich środków zaradczych. Autobus na pokładzie Paliwa ogranicza odległości między celami poszczególnych głowic do być może kilkuset kilometrów. Niektóre głowice mogą używać małych Hypersonic płaty podczas zejścia, aby uzyskać dodatkową odległość między zasięgiem. Dodatkowo niektóre autobusy (np. Brytyjski Chowalina system) może zwolnić Maniaków w celu pomylenia urządzeń przechwytujących oraz Radaryjak aluminiowany balony lub elektroniczne hałasory.

#wojsko #technologia #rosja #bron #nuke #wojna #ww3 #ciekawostki
Pobierz czlowiekzlisciemnaglowie - W MIRV główny silnik rakietowy (lub Booster) popycha "auto...
źródło: comment_1665010235W6DSWYeHnbNf4faj1M1D7c.jpg
  • 9