Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Odezwał się do mnie dziś klient apropo transportu wykonywanego w czerwcu. Podzlecalem przewóz z Holandii do Serbii i dziś męczy mnie, że T1 nie została zamknięta. Potrzebują oryginalnych dokumentów których skany załączają, ale zarówno ani ja ani przewoźnik takich dokumentów celnych nie posiadamy.

Co teraz? xD

#spedycja #transport #bekaztransa
  • 9
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tonari_Totoro: sęk w tym że przewoźnik nie chce powiedzieć jakiej agencji używał xD nie wiem, dostaliśmy t1 i podbita cmr, uważam że jeśli byłby problem z t1 to nie powinni tego w ogóle zdejmować z naczepy, nie?

@kozaqwawa: I jak sobie z tym poradziłeś?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tonari_Totoro: miało być na rozładunku, szczerze mówiąc to już nie pamiętam nawet. Zlecenie od klienta nie ma żadnych agencji celnych wskazanych, a zawsze były więc podejrzewam że w ten sposób.
I jak sobie z tym poradziłeś?


@swerve: oświadczenie spedycyjne + przewoznika o dostawie, numer komunikatu z urzedu importowego GB. System GB nie jest połączony z systemem celnym UE, komunikat o przyjeciu importowym nie idzie do UE, dlatego kiero musi załatwić sprawe u celnika na wyjezdzie zeby towar formalnie opuscił unie, kierowcy maja #!$%@? bo zawsze wiedzą lepiej :) wiec potem ich dziad pisze oswiadczenie. US nie przyjmuje cmrki z rozladunku jako
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kozaqwawa: dzięki śliczne, postaram się coś zdziałać, szkoda tylko że ten Serb taki niekomunikatywny, a poza tym dostał już kasę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@swerve: napisz po polsku/angielsku niech sie tylko podpisze i odeśle skan. Daty, godziny, miejsca zal/rozl ilosc palet, data/godz przekroczenia granicy, nazwa przewoznika numery auta i nazwisko kiero.