@Jurigag: tak, i dodali jakies #!$%@? zbroje im wiecej swiecidelek tym matloch bedzie bardziej zadowolony, bo przeciez kanoniczne fajne zbroje z wiedzmina 2 sa zbyt proste i nudne, im wiecej na sobie nosi Geralt tym lepiej dla zachodnich graczy
ja dobrze widzę że oni po prostu wzięli mody i dodali jako oficjalne ? XD
@Jurigag: No a co byś chciał więcej? Plus tutaj bedzie prawdziewe RT z globalną iluminacją. W modach zdaje się RT nie był pełny i nie był oparty o jednostki sprzętowe. Nie wiem czy w modach był fsr/dlss?. Choć to, że podmienili np. modele bruku z płaskiej na 3d to mnie zaskoczyli, że im się chciało.
@Variv: jakie prawdziwe RT? xD SSR, czyli nakładkę post processingową ala reshade nazywasz ray tracingiem? Mod sprzed 4 lat od pascala glitchera z patronite? xD
To, że konsolowcy łykają 4 dniowego kotleta i są zadowoleni to nie znaczy, że na mocniejszych platformach nie można było oczekiwać jakiegoś game changera. Zwłaszcza po 2 latach od zapowiedzi i przesuwania dat wydania lol
@Variv: zauważ, że nawet nie wspomnieli o dlss, czy fsr - dlaczego? Bo w tej pseudo implementacji RT nawet nie jest to potrzebne, bo to tylko nakładka pogłębiająca cienie
#wiedzmin3
@Jurigag: No a co byś chciał więcej? Plus tutaj bedzie prawdziewe RT z globalną iluminacją. W modach zdaje się RT nie był pełny i nie był oparty o jednostki sprzętowe. Nie wiem czy w modach był fsr/dlss?. Choć to, że podmienili np. modele bruku z płaskiej na 3d to mnie zaskoczyli, że im się chciało.
Pamiętaj,
To, że konsolowcy łykają 4 dniowego kotleta i są zadowoleni to nie znaczy, że na mocniejszych platformach nie można było oczekiwać jakiegoś game changera. Zwłaszcza po 2 latach od zapowiedzi i przesuwania dat wydania lol
@MarteenVaanThomm: O DLSS chyb a nie wspomnieli ale o FSR 2 tak.