Wpis z mikrobloga

Jak duża problemy są z reklamacjami u inpostu? xD
Zamówiłem sobie paczkę z Ali za ~100zl, stanęło na przyjęta w sortowni i support po tygodniu stwierdził że ją zgubili ¯\(ツ)
Zgłosiłem już reklamację z tydzień temu, na razie bez odpowiedzi (według regulaminu mają miesiąc), ale się zastanawiam czy są realne szanse na odzyskanie hajsu xD wysłałem im screena z ali + invoice na dowód

#inpost #paczkomaty
  • 5
  • 0
@Ovis_aries: próbowałem zgłosić na ali ale za wcześnie, muszę czekać aż minie przewidywany termin dostawy. No i support inpostu powiedział żeby do nich zgłosić
@wh0ami:
Reklamację z tytułu zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki może zgłosić nadawca, lub adresat w przypadku zrzeczenia się swoich praw przez nadawcę (wynika to z Ustawy Prawo pocztowe oraz Rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej).
Inpost obsługuje wyłącznie przesyłki krajowe, dla nich nadawcą jest jakiś pośrednik w kraju i to on musi zgłosić reklamację.
Najlepiej zgłoś to na Ali, dołączając decyzję operatora o uznaniu przesyłki za zaginioną. Powinni ci to wysłać listownie