Aktywne Wpisy
jmuhha +30
Też zgadzacie się ze mną, że żenić warto się z jedynakiem bo on przejmuje majątek swoich rodziców a faceci mający rodzeństwo są z automatu biedniejsi i walczą o zasoby z rodzeństwem, które mogliby przeznaczyć np na żonę?
#pytanie #zwiazki #rozowepaski #tinder
#pytanie #zwiazki #rozowepaski #tinder
waszym zdaniem
- lepszy jedynak 63.9% (466)
- lepiej być sama niż bez jedynaka 36.1% (263)
Vamyss +186
W pracy kurła a gdzie.
Czekamy o 6 rano na klatce schodowej na strażaków aby użyli swojego kluczyka i otwarli nam mieszkanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pracbaza
Czekamy o 6 rano na klatce schodowej na strażaków aby użyli swojego kluczyka i otwarli nam mieszkanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pracbaza
Trzy silniki. Dwa na tyle (służące do przyspieszania), jeden na przedniej osi (wysokowydajny, do utrzymania prędkości na autostradach).
Architektura 1000V, która trafi również do Cybertrucka.
500 mil na jednym ładowaniu, z pełnym załadunkiem udowodnione.
Z ciekawostek to silnik, ten który jest na przedniej osi można ponoć schować do torby czy przenieść w rękach. Taki kompaktowy wariat :)
Żadnych inflacji o nowych samochodach.
37:20, widać jak ogromna różnica jest w mocy przy podjeździe do góry pomiędzy dieslem a EV.
Plus tam podorzucali takie oczywistości jak, przy zjeździe w dół zwykłym dieslem to musisz hamować itp, gdy Semi dzięki rekuperacji zwalnia i ładuje baterie. Oszczędzając tarcze i klocki.
#gielda #ev #zycietruckera #bekaztransa
@gonzo91: Była jedna na slajdach: jedyny nowy nieopublikowany model to małe robotaxi. Brak kompakta za $20k.
https://youtu.be/LtOqU2o81iI?t=1701
@picasssss1: No jasne, do tego brak infrastruktury na szybkie ładowanie na długie trasy. One będą aktualnie jeździć między magazynami/fabrykami tam gdzie jest z tym sens.
Bez przełomu w magazynowaniu i ładowaniu to tak średnio bym powiedział.
@picasssss1: a to nie ma byc tak ma byc raczej sprzet 'na ostatnia mile' czyli z glownego centrum dystrybucyjnego w danym regionie/miescie do mniejszych magazynow? Wtedy te 500mil nie wydaje sie bardzo zle?
Tylko takie ładowarki tak jak pisałem, muszą mieć megapacki pod siebie dołożone i wtedy to jakoś działa. A poza firmowymi w okolicach magazynów/fabryk to takowych aktualnie nie ma.
Jeszcze minie sporo lat nim w pełni będzie można zastąpić diesla w transporcie. Ale pierwszy kroczek już zrobiony.
@gonzo91: tzn. ile zaladowali?
Z opadami, przy temperaturze bliskiej 0, z baterią o jakimś przebiegu to będzie pewnie z 350 mil ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do tego ani słowa o wielkości baterii, czasie ładowania. Ta ciężarówka będzie się (nie)nadawać ( ͡° ͜ʖ ͡°) do użycia tylko w specyficznych
Z trasy testowej nie ma informacji o temperaturze, ale o wzniesieniach już tak.
@gonzo91: przy zjeździe używa się retardera i też oszczędza tarcze i klocki
@gonzo91: ale ja pytam ile wazyl ladunek
Time will tell. Przypomnij się za rok, że te Semi nie nadawał się do niczego i miałeś racje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@gonzo91: tylko nie podali ile waży bateria/ciężarówka, a ile sam ładunek.
Tak dla kontekstu - CEO i MD mojej firmy są bardzo eko - w tym roku kupiliśmy elektryczne vany, zamiast diesla używamy HVO, mamy na dachach magazynów małą #!$%@?ą elektrownie słoneczną, a wszystkie śmieci są poddawane recyklingowi. Więc generalnie przekonanie ich do elektrycznych ciężarówek to żaden problem ( zresztą dziś wieczorem się widzimy, więc