Wpis z mikrobloga

@SweterWPaski: Jak gadka z menedżerem lokalu nie rozwiąże sytuacji to nie nastawiałbym się na zwrot.
Oczywiście możesz próbować walczyć grożąc im pozwami itp. ale nie wydaje mi się, że pójdziesz do sądu za paręnaście złoty, za to możesz im spróbować napsuć krwi jeśli taka Twoja wola i determinacja. Aczkolwiek komentarz im się należy na pysznym/google
@SweterWPaski: Pytanie kiedy zgłosiłeś im że sie pomylili. Czy już z jadłeś i na przysłowiową gębę im wmawiasz ze było coś nie tak mimo to zjadłeś ( wiec zaakceptowałeś) zamówienie? Jeśli masz dowód w postaci zdjęcia lub zostawiłeś posiłek nietknięty to jak najbardziej masz prawo do zwrotu zgodnie z polityką robienia zakupów przez Internet. Natomiast jeśli już skonsumowałeś zamówienie mimo błędu to według prawa automatycznie je zaakceptowałeś i nie przysługuje ci