Aktywne Wpisy
dziadeq +207
W USA pewien bohater, kupuje suby u onlyfansiar i ich gołe zdjęcia wysyła do ich ojców. Ojcowie pewnie dumni są i na światach jest przyjemna atmosfera. Co Wy na to, żeby ktoś zrobił taką akcję (której nie popieram ( ͡° ͜ʖ ͡°)) u polskich onlyfansiar? Przeszłoby w Polsce? Czy tak nie wolno? Co sądzicie na ten temat?
#przegryw #p0lka #blackpill #przegrywpo30tce
#przegryw #p0lka #blackpill #przegrywpo30tce
eskejper +104
Tam pewnie gruba kasa za kurtyna jest kręcona. Nie wierzę żeby te programy były robione z myślą o obywatelach.
Wartość mojego aktualnego mieszkania które kupiłem za 10,5k wzrosła do poziomu 15-16k i wcale mnie to nie cieszy. I to miało być mieszkanie przejściowe bo droższego bałem się bać. I teraz #!$%@?, raczej zostanę w nim na dłużej.
Sory proszę państwa, ale zarabiam ponad 25k zł netto a czesto nawet i więcej ale
Wartość mojego aktualnego mieszkania które kupiłem za 10,5k wzrosła do poziomu 15-16k i wcale mnie to nie cieszy. I to miało być mieszkanie przejściowe bo droższego bałem się bać. I teraz #!$%@?, raczej zostanę w nim na dłużej.
Sory proszę państwa, ale zarabiam ponad 25k zł netto a czesto nawet i więcej ale
Jadąc z prędkością 180-200 km/h jaki jest realny zasięg?
Przy "dynamicznej" jeździe jaki jest koszt przejechania 100 km ładując się w domu?
Kupilibyście model 3 jeszcze raz czy np. coś w stylu BMW i4?
#motoryzacja #samochody
Komentarz usunięty przez autora
@saycool: Na elektryczne BMW ludzie bardzo narzekali - niski zasięg, duży spadek zasięgów zimą, kłopoty z szybkim ładowaniem, jakieś dziwne przepisy (kumpel mi mówił że dealer PL zabrania ładować w garażu... że trzeba poza garażem ?!@# nie wiem na ile to prawda). Ale ostatnio BMW ostro zmieniło profil na EV - reklamują w TV, na stronie firmy (nawet PL)
Tutaj było ostatnio:
https://www.wykop.pl/wpis/69998167/posiadacze-tesla-zwracam-sie-z-pytaniem-bo-w-necie/
Nie mam 3, mam Y Perfomance
Poprzednie auto 150 KM diesel palił mi średnio 6,5 a po miescie z 7,5. Gdybym jeździł nim tak jak teraz jezdze Teslą to byłoby z 8,5 litra ;) Y wciaga 23kWh/100km przy takiej dynamicznej jeździe. bateria w LR i Performance mają 75kWh dostepnej pojemności więc 300km mozna zrobić nie obawiając się że braknie
przy 180-200km/h, zasieg to ok 150-180km
150-180km przy prędkościach przelotowych to trochę mało :(
W standardowym masz 50kWh/pojemności. Model 3 z jednym silnikiem jest oszczędniejszy i jadąc 120km/h zuzywa 18kWh/100km jadąc równo wiec zrobisz przy tej predkosci max ~280km
1. Trasy dłuższe niż 60% WLTP robisz nie częściej niż raz w miesiącu
2. Dany model Ci odpowiada wizualnie, pojemnościowo i użytkowo
3. Cena Ci odpowiada
4. Nie przeszkadz Ci słabe podejście do klienta
Jeśli tak to "będzie Pan zadowolony"
@saycool: Usecase jest taki, że jedziesz te 150km w miarę szybko, zatrzymujesz się na 15 minut na superchargerze, ładujesz 10-15 minut tyle żeby dojechać do następnego. Innymi słowy co godzinę przerwa na papierosa. Tylko że nie w PL/EU bo u nas nie ma póki co takiej sieci szybkich ładowarek. Oprogramowanie w Teslach do planowania trasy optymalizuje takie użycie - bardzo dokładnie obliczają ile minut
@zibizz1: A jak jest z serwisem w PL? Jeździsz w ogóle po PL? Widziałem że salon (ASO?) mają tylko w Warszawie.
Ogólnie to chyba elektryk w takiej formie nie ma dla mnie sensu na ten moment.
Osiągi Tesla SR ma gorsze niż moja spalinówka, no i zasięg przy prędkościach autostradowych jest kiepski.
Jedyny plus to spora oszczędność w kosztach utrzymania, bo zdarzały się miesiące, że wydaje po 2k na benzynę :(
@saycool: Mi performance załapał się na dotacje (