Wpis z mikrobloga

@TheInquisitive4Ever:
nie jest zly.
Jako alternatywe masz 335i ale silniki N54/N55 sa duzo bardziej problematyczne i drozsze w serwisie niz ten diesel.
Tutaj do ogarniecia slynne klapki i tyle.

Ogolnie to nie uwazam za doby pomysl zakup 15letniego diesla, gdy za niedlugo takim autem nie bedzie mozna wjechac do miast.
Powiesz ze pojezdzisz chwile i sprzedasz. ale inni kupujacy tez beda tego swiadomi o ciezej bedzie to puscic dalej
@TheInquisitive4Ever: @WykopanyDzon

Wlasnie stalem przed podobnym wyborem. Jezeli dobrze widze bo ogloszenia już nie ma, to tam był silnik n57. Jak dla mnie krzyż na drogę jak ktoś chce coś takiego mieć. Poczytajcie sobie lub pooglądajcie jak ludzie serwisują potem te auta. 20-40k w remoncik jak kogoś stać to czemu nie... Choc jestem fanem diesli bmw, to to są auta dla ludzi z mentalnością kamikadze, niestety.
@Adasi:
w sumie to pewnosci nie ma co tam bylo bo 2008 to rownie dobrze mogl byc M57
na pewno byl po jakim czipie

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:tZYG3Xjj5fcJ:https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3-0d-313-km-x-drive-xenon-led-m-pakiet-zarejestrowana-ID6FbVil.html&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

09/2005–09/2008 M57D30TU2 straight-6 170 kW (228 hp) at 4,000 rpm 500 N⋅m (370 lbf⋅ft) at 1,750–3,000 rpm
09/2008–06/2012 N57D30OL straight-6 180 kW (241 hp) at 4,000 rpm 520 N⋅m (380 lbf⋅ft) at 1,750–3,000 rpm