Wpis z mikrobloga

@sneakystairs: jestemnw stanie to zrozumiec, opoznienie wynosi JEDEN dzien roboczy. Niestety trafilo na dlugi weekend stad taka roznica w dacie.

A opoznienie wynika z tego, ze bez zadnych komentarzy i prosb, zamowienie jest obslugiwane automatycznie. System zarzadza przygotowaniem paczki, danymi na etykiecie etc a jedynm czynnikiem ludzkim jest typ ktory sciaga to z polki, drugi ktory pakuje, trzeci ktory wrzuca na auto.
A twoja prosba, dodala do tego kogos kto musi
@sneakystairs: Też nie darzę sympatią moreli ale to akurat działanie które niestety występuje w wielu firmach, jak wyżej ktoś opisał, bez komentarza zamówienie idzie z automatu, a gdy się dodaje to ląduje on na kupie innych zamówień z komentarzami. Każde z nich pracownik musi ręcznie przejrzeć, no a przecież nie wyślą bez sprawdzenia bo może to być coś istotnego.

Tak więc na przyszłość jak zależy na czasie to lepiej nic nie