Wpis z mikrobloga

Mirki, spotkała mnie taka sytuacja w tym tygodniu.

Zamówiłem sobie jedzenie przez aplikację Bolt Food. Opisałem dokładnie miejsce gdzie będę czekał oraz poprosiłem o telefon bądź wiadomość, jak będzie na miejscu (musiałem wyjść do niego, nie ma tam możliwość wejścia do budynku).
Wszystko było spoko, kurier odebrał jedzenie i po jakimś tam czasie dojechał na miejsce.
Tutaj nastąpił pierwszy mały problem - aplikacja pokazał, że kurier jest już na miejscu aczkolwiek nie dokładnie tam, gdzie miał być. Myślę sobie - trudno. Podejdę kawałek, może nie do końca ogarnął. Oczywiście nie było go tam.
No to dzwonię, bo to miejsce jest dwupoziomowe i być może podwójnie nie ogarnął.
Wykonałem dwa połączenia, nie odebrał ani razu.
Po paru minutach oddzwania i naburmuszonym głosem mówi, że jest na miejscu.
No to w mojej głowie pojawiło się lekkie "xD".
Zaczynam mu tłumaczyć, że to ja jestem na miejscu, a on musiał podjechać gdzie indziej, bo go nigdzie nie widzę.
Gościu mówi, że jest w miejscu X, tam gdzie zaznaczyłem w aplikacji. Mówię, że tam gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca X, a do tego dokładnie opisałem to miejsce w aplikacji.

No to typek takim zniecierpliwionym i chamskim tonem mi odparł, że on jest gdzie powinien i mam odebrać zamówienie zaraz, bo sobie odjedzie i się rozłączył xD
No i oczywiście po ok 4 min odjechał xD

Od razu odpaliłem aplikację Bolt Food i na świeżo opisałem całą sytuację i bezczelne zachowanie kuriera.

Odpowiedź z Bolt Food wklejam poniżej na screenie.

Normalnie mnie zatkało, nawet nie zarejestrowałem, że rzeczywiście kierowca mógł mieć wschodni akcent xD

Spytałem, czy rozmowy z kurierami są nagrywane i napisałem, że są to pomówienia, które są karalne.
Po dłuższej wymianie zdań firma Bolt zwróciła mi pieniądze za zamówienie.

Ale tutaj pojawia się pytanie do Was. Czy mogę zrobić coś, żeby firma Bolt Food wyciągnęła konsekwcje wobec tego cwaniaka i oszusta? Napisałem, że żądam od nich wyciągnięcia konsekwencji wobec ich pracownika, bo co jeśli jest to któraś już sytuacja z jego udziałem i oskarża innych ludzi o rasizm i cholera wie co jeszcze, bo nie potrafi dostarczyć jedzenia.

Gdzie jeszcze mogę to zgłosić?

#afera #bolt #warszawa #rasizm #prawo #jedzenie
Pobierz bartol_wwa - Mirki, spotkała mnie taka sytuacja w tym tygodniu.

Zamówiłem sobie jedz...
źródło: temp_file.png2703419576625007255
  • 7
@bartol_wwa: Ziomek, bolt to #!$%@? i złodzieje XD jak zamawiasz to tylko płatność gotówką. Kurierzy walą w #!$%@? a na supporcie dorabia sobie chyba moderacja wypoku. Kilka miesięcy temu zrezygnowałem z tego gówna, nie realizują kursów a zamiast zwrotu na kartę to ci oddadzą te ich śmieszne punkty i to jeszcze nie w całości. Od znajomych też często słyszę że zamawiają przejazd a kierowcy się nie chce #!$%@? ruszyć lub anulować