Wpis z mikrobloga

@gonzo91: Wypada gorzej jak źle na tle innych. To porównanie jest wybitnie na niekorzyść Cybertrucka właśnie - sztywność i brak strefy zgniotu powoduje, że cała energia idzie na pasażerów, gdzie pozostałe samochody są zaprojektowane, żeby to one przyjęły na siebie energię kinetyczną. Te wideo, które wklejasz, to pokaz tego, jak niebezpieczny dla osób wewnątrz samochodu jest Cybertruck.
@jaqqu7 widze, że mamy eksperta na tagu.
Cybertruck po tym dzwonię był dostępny na wystawce w czasie delivery event. Sprawdź wideo z kanału carwow. Jak myślisz, wystawili by go tam do wglądu jakby strefa pasażera była zmasakrowana?
Z ciekawostek ci jeszcze piwem, że w drzwiach nie ma belek, które za zawsze.
Jak zwykle, auto przetestowano, pokazano że jest bardzo dobrze, a Polaczek który pewnie nie będzie miał nawet szansy usiąść w nim,
@jaqqu7 jeszcze ci powiem, że na przodzie jest to samo co w modelu Y, jeden wielki gigacasting i to on zbiera tam najwięcej z uderzenia. Sprawdź z ciekawości, gdzie jest model Y w rankingu euro ncap czy nhtsa jeżeli chodzi o uderzenia przodem.
wystawili by go tam do wglądu jakby strefa pasażera była zmasakrowana?


@gonzo91: Ty w ogóle potrafisz czytać ze zrozumieniem co napisałem? Tu nie chodzi o "zmasakrowanie" strefy pasażera, tylko o transfer energii, którą przy zderzeniu pozostałe auta pochłaniają strefą zgniotu. Popatrz na to jak zachowują się manekiny wewnątrz między poszczególnymi nagraniami. Tam gdzie w innych modelach samochodów kierowca i pasażer praktycznie pozostają w miejscu - w przypadku Cybertrucka z pełnym impetem
To porównanie jest wybitnie na niekorzyść Cybertrucka właśnie


@jaqqu7: Domyślam się, że wnosisz po tym jak wyłamują się tyle koła – nie bierzesz jednak pod uwagę, że Cybertruck jako jedyny z porównywanych modeli ma system steer-by-wire, w tym skrętne są tyle koła, dlatego przy uderzeniu się poddają. Co do zachowania manekinów to lecą do przodu zupełnie normalnie. Zresztą, wystarczy poczekać na oficjalne testy Global NCAP. W ostatnich np. SUV Toyota Rav4