Czesc Wykopki,
Opowiesc z cyklu klient vs duza zla firma.
Tydzień temu odebrałem z salonu Agata Meble Rumia stół Shetland ( https://www.agatameble.pl/mebl... ). Wczoraj przy próbie montażu okazało się ze noga od stołu nie posiada fabrycznych otworów, przez co montaz jest niemozliwy.
Dziś udaliśmy się do Agaty w celu zwrotu wadliwej części i uzyskanie "zdrowej nogi".
Niestety okazalo się to niemożliwe.
Można jedynie złożyć reklamacje, ktorej rozpatrywane trwa 14dni i potem oczekiwanie ok 30 dni na wysyłke sprawnej częsci mebla....
Możliwości zwrotu lub wymiany na inny stol BRAK - powód - nie mozna zwrócić mebla który był rozpakowany :)
A więc aby stwierdzić wadę / braki w paczce trzeba najpierw kupić kryształwą kulę.....
Po prostu zenada. Zakupy w Agata Meble sa jak rosyjska ruletka....jesli cos pojdzie nie tak, klient nie ma żadnej sensownej możliwości aby szybko rozwiazac problem z pomoca sklepu.
Zapowiadaja się ciekawe swieta w nowym domu ze stolem z 3 nogami...
Niestety nie polecam, gdyz w zaistniałem sytuacji jestem zmuszony wyłozyć kolejny 1tys PLN na inny stół, gdyż święta już tuż tuż....
Reklamacja oczywiści złożona, ale jak pani która mnie obsługiwała przyznała, że jest to jedyna mozliwość i że do świąt sprawa nie zostanie raczej załatwiona.
Komentarze (235)
najlepsze
Dalsza droga to jedno wielkie nieporozumienie, to był ostatni zakup w Agata gówno obsługa meble. Wszystkim znajomym odradzam.
Zamiast się bawić z januszami lepiej postawić na Ikeę, przynajmniej nie traktują klienta jak debila do orżnięcia.
Stół z litego drewna. do tego 4 krzesła w komplecie ;) Teraz widze ze kolo 1400 kosztuje, więc tez niewiele drożej.