Czesc Wykopki,
Opowiesc z cyklu klient vs duza zla firma.
Tydzień temu odebrałem z salonu Agata Meble Rumia stół Shetland ( https://www.agatameble.pl/mebl... ). Wczoraj przy próbie montażu okazało się ze noga od stołu nie posiada fabrycznych otworów, przez co montaz jest niemozliwy.
Dziś udaliśmy się do Agaty w celu zwrotu wadliwej części i uzyskanie "zdrowej nogi".
Niestety okazalo się to niemożliwe.
Można jedynie złożyć reklamacje, ktorej rozpatrywane trwa 14dni i potem oczekiwanie ok 30 dni na wysyłke sprawnej częsci mebla....
Możliwości zwrotu lub wymiany na inny stol BRAK - powód - nie mozna zwrócić mebla który był rozpakowany :)
A więc aby stwierdzić wadę / braki w paczce trzeba najpierw kupić kryształwą kulę.....
Po prostu zenada. Zakupy w Agata Meble sa jak rosyjska ruletka....jesli cos pojdzie nie tak, klient nie ma żadnej sensownej możliwości aby szybko rozwiazac problem z pomoca sklepu.
Zapowiadaja się ciekawe swieta w nowym domu ze stolem z 3 nogami...
Niestety nie polecam, gdyz w zaistniałem sytuacji jestem zmuszony wyłozyć kolejny 1tys PLN na inny stół, gdyż święta już tuż tuż....
Reklamacja oczywiści złożona, ale jak pani która mnie obsługiwała przyznała, że jest to jedyna mozliwość i że do świąt sprawa nie zostanie raczej załatwiona.
Komentarze (235)
najlepsze
"Na temat Agata meble wylano 2 tony gówna w internecie. Ciekawe co musi się stać żeby durnie przestali tam kupować?"
-przenosilem karte z play do plusa, w ciagu 24h wszystko bedzie ok
-nie jest ok
-[babeczka w plusie zle wpisala numer karty sim, w pole nowa karta - wpisala stary numer i na odwrot]
-w plusie mowia ze oni wszystko cacy i czekaja na play
-w play mowia ze juz nie jestem ich klientem i wszystko jest ok,mam sie kontaktowac z plusem
-po 2 dniach
Komentarz usunięty przez moderatora
Na koniec programu opisywano jak potoczyły się
Jeden z moich komentarzy: https://www.wykop.pl/link/4524969/comment/58403641/#comment-58403641
Wszystko jest dobrze póki pieniędzy im nie dasz. Jak towar przyjedzie to będą dzwonić co chwilę i pytać kiedy odbierzesz, ale jak złożysz reklamację to cisza…
Rozumiem, że nie uchylają sie w ogóle od załatwienia sprawy tylko mają taką a nie inną procedurę a wpis emocjonalny bo święta i ktoś kupuje stół wigilijny właściwie na ostatnią chwilę i miał pecha.
Ja kupiłam kiedyś od nich mebel z jedną ścianką zniszczoną, złozyłam reklamację przez internet i w regulaminowym
Sam się kiedyś niestety sparzyłem i dopiero odkryłem opinie po fakcie.
@pss8888: Najpierw dajesz im pismo o skorzystaniu z prawa rękojmi, potem wysyłasz im kopie pisma skierowanego do rzecznika konsumentów. Powinno zadziałać. Sąd to ostateczność.
- https://www.agatameble.pl/meble/narozniki/greco-naroznik-z-funkcja-prawy-tkanina-hamilton2803
- https://www.amdk.pl/narozniki/6104-445070-naroznik-greco.html
nie dość, że taniej to dostawa spod Wrocławia do Lublina z AMDK kosztuje 0zł, a z lubelskiego salonu Agata Meble 300 zł w tym, że w wniesieniem... xD
Matematykę zostawiam Wam.