Szukam gry którą kiedyś miałem zainstalowanąna tablecie przez Sklep Play -ale już zniknęła z ich oferty bo nie mogę jej odnaleźć w historii zapisanych gier, była podobna do tej ze zarzutu.... przesuwało się sześcian, miała wiele poziomów, gra logiczna...
Czy ktoś wie gdzie można ją odnaleźć?
#unity3d
Czy ktoś wie gdzie można ją odnaleźć?
#unity3d
Czy jak przeniosę wszystko do jednego skryptu to użycie proca będzie na 10% ale z dwukrotnie dłuższym czasem liczenia klatki?
I druga sprawa: czy warto sprawdzać stan klawiszy w Update czy lepiej ograniczyć to do np. 50 ms żeby nie sprawdzało 600 razy na sek? Czy ten ogranicznik tylko spowoduje dodatkowe niepotrzebne sprawdzanie?
@jacku: no nie jest tak. Update jest wykonywany jeden po drugim, a nie równolegle. Więc i w jednym i w drugim przypadku trwa to tyle samo i zużywa procka tak samo. Długość wykonywania różni się jedynie o wywołanie większej ilości metod na obiektach.