https://streamable.com/d90xzj #mechanik #samochody auto stało 2 tygodnie, wsiadam i zrobiłem małą trasę, podczas hamowania taki dźwięk, jakby coś odbijało albo nie wiem, wydaje mi sie, ze tylko po lewej stronie.
Nie mam co robić bo gniję w domu na rencie, więc jutro polecę dla jaj samolotem do Wrocławia, połażę, prześpię się w hotelu ibis budget i następnego dnia powrót pociągiem do domu ( ͡°͜ʖ͡°) #przegrywpo30tce #neet
#e60 #bmw #mechanikasamochodowa Panowie, od roku w czasie deszczu wyrzucało mi błąd active steering, ale na następny dzień wszystko było ok. Tym razem problem został. Przeleciałem całą wiązkę AS i wygląda jakby była zmieniana bo jest w dobrym stanie. Przeczyscilem kostki, ale brakuje już pomysłow gdzie szukać. Czujnik kąta skrętu kierownicy sprawny i skalibrowany. Ciągle widnieje błąd 4447, co jeszcze warto zrobić?
Chłopaki jak wyglądają koszty utrzymania tych mustangów >2015 r. w kontekście zwyklackich aut? Od zawsze jeżdżę dziadkowozami (ostatnio insignia, teraz audi a6). Chciałem sobie kupić jakąś ładną zabawkę w końcu, bo nie muszę już liczyć każdej złotówki, ale z drugiej strony nie chciałbym kupić beczki bez dna, bo wydawanie kasy na naprawy uwiera mnie niezmiernie.
Ktoś z was ma tego gruza? Ciekawi mnie z jakimi kosztami napraw się zmagaliście, ile wam
@sikalafou Challenger 5.7 - dość dobrze rozbudowana społeczność, więc da się znaleźć używane czesci, ASO FCA fajnie zaopatrzone (praktycznie wszystko jest dostępne, czasami trzeba chwilę poczekać na sprowadzenie z zagranicznej filii ale nie dłużej niż 3-5 dni). O paliwie nie wspominam - V8 musi spalić, ale sporo osób montuje LPG.
@sikalafou Challenger poraża wielkością, czujniki parkowania czy chociaż kamera to konieczność - przesiadając się z europejskiego auta pierwsze dni są ciężkie. Za to wszelkie czynności serwisowe są bajeczne - miejsca jest ogrom, w środku i pod maską. Do jazdy na co dzień jest męczący, hamulce ma słabe, średnio skręca, wydech ryczy. Typowe auto z USA, albo się to kocha, albo nienawidzi. Polecam wypożyczyć sobie takie lub podobne auto na dzień lub dwa
@Pyoter Z doswiadczenia, wersje od 2012 są już ok, mimo wszystko warto zajrzeć do rozrządu po zakupie. Koszt nie jest duży, a fajnie mieć spokojną głowę.
znacie kogoś kto kupił E60/1 i z dolnej półki cenowej i go to auto nie rujnuje finansowo? Czy faktycznie jest jak w tej paście o panu Sławku, serwisancie wind. Bo coraz więcej tego jeździ z tego co obserwuje, przynajmniej w mojej powiatowej pipidówie. #motoryzacja #bmw #e60
E60 to mega wdzięczne auto, silniki pancerne, ale wszelkie wibracje, falowania zawsze zwiastują długą drogę. Auto nie wybacza niskiej jakości części, więc hamulce i zawieszenie warto montować lepsze. Przy hamulcach koniecznie pomiar bicia tarcz i piast - często są krzywe jeszcze w pudełku. Poza tym koszta utrzymania wcale nie powalają, spalanie w 3.0d w przełożeniu na moc pod butem jest śmiesznie niskie. Popularność zrobiła swoje i nawet jeśli nie naprawiasz sam, to
#pracbaza #praca #mechanikasamochodowa Po latach spotykam znajomych, pytają się co robię, mówię że jestem mechanikiem samochodowym. A oni: jak to, dlaczego, co się stało itd.. Pierwsze wrażenie tych ludzi jest takie, że mechanik to brudas, robol itp. Studia skończyłem, remontuje silniki, diagnozuje ciężkie tematy... Ogólnie to smutne że takie jest postrzeganie tego zawodu :( Ktoś pracuje w biurze, jest jakimś juniorem czy asystentem to ludzie już go wyżej cenią.
@Mwv6 Mogę zbić z Tobą pionę, jestem inżynierem i też brudzę się w autach. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ Do osiągnięcia wysokiego poziomu w tym fachu warto dobrze znać teorię (która de facto chwytasz na studiach), potem łączysz to z praktyką. Wiadomo, do wymieniania przegubów i wahaczy nie trzeba filozofii, ale w trudnych przypadkach, które wymagają głębszej diagnostyki, gdzie 90 procent Mirków von Chłopski Rozum odpada, ta wiedza może
#chwalesie #pokazauto