Wreszcie ktoś ogarnięty ;) Dzięki za wsparcie bo za chwile bym serio zaczął myśleć że zrobiłem źle. To tak jakby nie wiem... jechać do lakiernika, który zrobił tanio i ujowo. Lakiernik nie spełnia umowy to jest cacy, a gdy właściciel auta chce zwrot pieniędzy za ujowa usługę to okrada lakiernika.
Tak jak napisałem, w moim roszczeniu wnioskowałem o zwrot 50% kwoty transakcji, ponieważ było źle ale nie tragicznie.
@flito: mi by było ich (hotelu) nawet żal, gdyby odpowiedzieli na maila. Nic mnie bardziej nie #!$%@? ze strony firm, które świadczą usługi, od ignorowania maili czy ogólnie próby kontaktu.
@flito: @Pete1: bylem raz na wakacjach w hotelu, w którym jakosc odbiegala od zadeklarowanej. Niestety nie placilem karta, bo balem sie przelicznikow, jednak na ratunek przybyl booking, ktory oddal czesc kasy. Obsluga po zgłoszeniu problemu udawala ze nie zna angielskiego. Pani na bookingu pytala sie czy mam czas przemiescic se do innej lokalizacji, ale z racji tego, ze mielismy zarezerwowane w lokalnych biurach wycieczki calo- lub kilkudniowe, nie bylo nam
Dobry patent. Wybierz #!$%@? hotel, zapłać za niego kartą. Jedź na wakacje i dąsaj się jak nie jest idealnie. Później już tylko cyk, cyk kilka zdjęć z porządnym opisem jak rzeczy się mają, wiadomość do banku i domagamy się zwrotu pieniędzy bo przecież 4,8/10 nawet nie było. Holiday za darmo.
@komentarze: T-Mobile usługi bankowe oferuje darmowe konta walutowe, wraz z darmowymi kartami do tych kont. (USD, GBP, EUR, CHF). Zawsze przed wyjazdem można zakupić walutę np. w internetowykantor.pl i płacić taką kartą za wszystko. Wtedy przelicznik jest nawet lepszy niż w zwykłym kantorze. Karty te, mają darmowe bankomaty na świecie (o ile wypłacasz z bankomatu z taką samą walutą). Niestety jadąc do krajów poza tymi walutami, nie unikniemy przewalutowania. Lecąc na
@Zbychu_Wodecki: idac twoim zajebistym tokiem rozumowania nie mozesz narzekac na politykow, bo juz wcześniej kradli i mogles o tym wiedziec glosujac na nich.
kupiles VW ze sfałszowanymi wynikami? sam sobies winien, mogles dorzucic 200tys. i kupic cos porzadnego, w Auto Swiat dostalo tylko 3,5 gwiazdki na 5.
Zrozum,ze jesli ktos oferuje towar/usluge za dana kwote to ma dotrzymac slowa i koniec xD
Oszukalo Cie na allegro? Uu panie, cebulak z Ciebie,
@Lukasz17qr o ile jeśli faktycznie mają to być cztery gwiazdki a nie są to rozumiem, bo to kebab określa czy możesz sobie zrobić herbatę w pokoju albo wypracować ubranie to faktycznie wybierać hotel 4km przy lotnisku i skarżyć się że o dziwo słychać samoloty też uważam za dość cebulowe. To trochę tak jakby wziąć hotel parę km od plaży i się potem dziwić że morza nie widać i że nie da się
@HetmanPolnyKoronny: Ale odpiszą sprawą sądową. To jest na 100% pewne. #!$%@?, bo z reguły lata się do tego sądu, który się sprawą zajmuje. W tym przypadku pewnie na Rodos.
@flito: Nie mam czasu szukac wszystkich ktorzy sie tutaj wypowiedzieli na temat 4** ale kwestia jest taka ze te hotele maja 4 FAKTYCZNIE. Problem to zryte berety ludzi ktorzy jezdzili kiedys do nowych hoteli w Egipcie/Turcji gdzie hotele 4** powinny miec 5*/5+*.
Za dodatkowe gwiazdki hotele bula potworne pieniadze organizacji, wiec czesto hotelom nie oplaca sie podwyzszac licencji na gwiazdki.
Do tego dochodzi skala! W Turcji czy egipcie muslim zarabia
@flito: Ano z takiego, że CHB ma służyć odzyskiwaniu pieniędzy za uzasadnione przewinienia, a nie na zasadzie widzimisie. Serio. To że tobie nie smakowało jedzenie nie jest żadnym argumentem. Takich ja ty, to hotelarze mają na pęczki i wierz mi, że sobie z nimi radzą.
@WOWMichal: ale pytam na jakiej podstawie? Ja szeroko i ze zdjęciami opisałem mój pobyt w hotelu. Arbitrem tutaj nie był bank, tylko operator karty. Usługa wykonana źle - zwrot pieniędzy. Myślisz że od razu użyłem CHB? najpierw złożyłem zażalenie na miejscu w hotelu. Mieli mnie w dupie. Potem wysłałem oficjalnego maila z reklamacją - nawet nie odpisali. Więc użyłem CHB, które zadziałało.
PS: życzę im powodzenia w pisaniu pozwu skoro jedyne
Ano z takiego, że CHB ma służyć odzyskiwaniu pieniędzy za uzasadnione przewinienia, a nie na zasadzie widzimisie. Serio.
@WOWMichal: Tak jest. W tej sytuacji hotel miał czas by udowodnić, że choć udzielił odpowiedzi na zarzuty klienta, bo brak jakiejkolwiek odpowiedzi jest dla nich najgorszy. CHB nie wygląda tak, że klient mówi "nie podobało mi się", a bank to bezmyślnie podbija.
Ale odpiszą sprawą sądową. To jest na 100% pewne. #!$%@?, bo
@HetmanPolnyKoronny: O braku reakcji hotelu świadczy nawet to, że ja we wniosku zaznaczyłem że oczekuję rekompensaty 50% ceny. Przez to że hotel nie potwierdził niczego, nie zaprzeczył, ani nawet sie nie zainteresował tematem, otrzymałem 100% zwrotu
@flito: Nie mowiac o tym ze #!$%@? booking.com na sporo kwote przy okazji xD
A booking, hotels, trivago, expedia to wszystko ten sam wlasciciel i baza danych klientow.
Wez pod uwage ze hotel ma wasze wszystkie dane i twoj rozowy takze wyladuje na liscie, bo o ile wiem to grecy tez maja obowiazek skanowac dokumenty do bazy danych ;D
O braku reakcji hotelu świadczy nawet to, że ja we wniosku zaznaczyłem że oczekuję rekompensaty 50% ceny. Przez to że hotel nie potwierdził niczego, nie zaprzeczył, ani nawet sie nie zainteresował tematem, otrzymałem 100% zwrotu
@flito: z tego co pamiętam CHB to wszystko albo nic, nie bawią się w częściowe zwroty. Taka ugoda, to bezpośrednio, jak już zaakceptują chargeback to od razu na pełną kwotę.
Nie mowiac o tym ze #!$%@? booking.com na sporo kwote przy okazji xD
A booking, hotels, trivago, expedia to wszystko ten sam wlasciciel i baza danych klientow.
Wez pod uwage ze hotel ma wasze wszystkie dane i twoj rozowy takze wyladuje na liscie, bo o ile wiem to grecy tez maja obowiazek skanowac dokumenty do bazy danych ;D
@Sorcerer001: tak i już nigdy nic nie zrobisz przez te portale, bo raz
@flito: : niby na jakiej podstawie albo z jakiego artykułu?
Na podstawie tego, że nie zaplaciles za usługę. Ty powiesz, że usługa wykonana była niewłaściwe. Ale właśnie rozstrzygnięciem tego zajmie się sąd jeśli hotel postanowi się do niego zwrócić
@HetmanPolnyKoronny hmm. Podczas składania reklamacji pracownik banku zapytał mnie o jaki ℅ zwrotu wnioskuje. Uznałem że skoro krzywda mi się nie działa, to 50℅ bedzie w porządku
@Sorcerer001 bez różnicy zmieni kartę i #!$%@? mu zrobią, z reszta nie on pierwszy nie ostatni nie wyląduje na żadnej czarnej liście to nie polska firma
@Sorcerer001 skanowanie dokumentów jest nielegalne. Podczas przyjęcia w hotelu nie spuszczalem mojego paszportu z oczu i napewno nie został zeskanowany
Na podstawie tego, że nie zaplaciles za usługę. Ty powiesz, że usługa wykonana była niewłaściwe. Ale właśnie rozstrzygnięciem tego zajmie się sąd jeśli hotel postanowi się do niego zwrócić
@dog_meat: zapłacił. Z powrotem pobrał tę kwotę z konta hotelu już ktoś inny. Hotel może pozwać, ale nie mirka.
@flito: z jakiej firmy wynajmu aut skorzystałeś? szukam firmy bez ukrytych kosztów i w miare tanio. Taki interrent niby tani ale zawsze jakies koszty dodatkowe. Wolę nawet, żeby mniej się opłacało, ale żebym się nie zdziwił na koniec :P I charge back działa tak, że bank oddaje siano, jak uznaje Twoją rację a potem kłóci/sądzi się z hotelem?
I charge back działa tak, że bank oddaje siano, jak uznaje Twoją rację a potem kłóci/sądzi się z hotelem?
@Lewo: zgłaszasz charback do banku gdzie masz kartę. Podajesz przycznę itp. Bank zgłasza się do wykonawcy usługi/sprzedającego (w tym przypadku hotelu) by odniósł się do twoich zarzutów. Są tu 3 drogi: a) hotel akceptuje wniosek b) hotel nie odpowiada w wyznaczonym czasie c) hotel się broni (tu dużo zależy od sytuacji i
@HetmanPolnyKoronny: czyli bank może zabrać kasę z konta ( nawet jak hotel ma konto w innym banku )? Myślałem, że musi być jakiś prawomocny wyrok żeby wejść komuś na konto. Nie wiem też jak z czasem odpowiedzi, ale chyba są sytuacje wyjątkowe, że padła komunikacja / pracownik od skarb był chory / cokolwiek i najpierw muszą mieć wyjaśnione.
zapłacił. Z powrotem pobrał tę kwotę z konta hotelu już ktoś inny. Hotel może pozwać, ale nie mirka.
@HetmanPolnyKoronny: Nie zapłacił, ponieważ pieniądze zostały wycofane na polecenie Mirka a nie przez widzimisię banku. Jeśli zapłacisz czekiem i przed jego realizacją złożysz w banku dyspozycję przeniesienia środków na inne konto, to znaczy, że jednak nie zapłaciłeś.
Myślałem, że musi być jakiś prawomocny wyrok żeby wejść komuś na konto.
@Lewo: chyba, że hotel zgodził się na pobranie należności z jego konta przy realizowaniu chargeback, a to nie jest tak, że jak chcesz przyjmować płatności kartą, to możesz odmówić podpisania zgody na CHB ( ͡°͜ʖ͡°)
@flito szkoda,że ja ostatnio płaciłem gotówka :( Też Rodos,hotel kiła i mogiła 4* na papierze,szwedzki stół z jedzeniem robionym z jedzenia z resztek poprzedniego dnia,stołówka odpadający tynk z sufitu z jakimiś purchlami (chyba grzyb)klima stała ale nie działała,gdy poprosiłem o przenośną suszarkę by powiesić pranie to dostałem pęczek sznurka xD,pokój który miał mieć 2 pomieszczenia oraz kuchnie,miał jedno przedzielone szafą bez żadnej kuchni, prysznic przeciekał, i na skargi gości niektórzy usłyszeli od
Nie zapłacił, ponieważ pieniądze zostały wycofane na polecenie Mirka a nie przez widzimisię banku.
@dog_meat: nie na polecenie, ale na wniosek mirka, to jest różnica, a hotel pewnie zgodził się na arbitraż i wycofywanie środków w przypadku spornym, bo wyboru raczej nikt mu nie dawał.
Ja VS Hotel na Rhodos 1:0
Chargeback działa i funkcjonuje bardzo bardzo dobrze!
#mastercard #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #chargeback #tmobileuslugibankowe #wakacje
#cebuladeals
Wreszcie ktoś ogarnięty ;) Dzięki za wsparcie bo za chwile bym serio zaczął myśleć że zrobiłem źle.
To tak jakby nie wiem... jechać do lakiernika, który zrobił tanio i ujowo. Lakiernik nie spełnia umowy to jest cacy, a gdy właściciel auta chce zwrot pieniędzy za ujowa usługę to okrada lakiernika.
Tak jak napisałem, w moim roszczeniu wnioskowałem o zwrot 50% kwoty transakcji, ponieważ było źle ale nie tragicznie.
@flito: To zgłaszaj jeszcze chargeback na opłatę za wynajem samochodu po czego innego oczekiwałeś a co innego dostałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dobry patent. Wybierz #!$%@? hotel, zapłać za niego kartą. Jedź na wakacje i dąsaj się jak nie jest idealnie. Później już tylko cyk, cyk kilka zdjęć z porządnym opisem jak rzeczy się mają, wiadomość do banku i domagamy się zwrotu pieniędzy bo przecież 4,8/10 nawet nie było. Holiday za darmo.
Komentarz usunięty przez autora
kupiles VW ze sfałszowanymi wynikami? sam sobies winien, mogles dorzucic 200tys. i kupic cos porzadnego, w Auto Swiat dostalo tylko 3,5 gwiazdki na 5.
Zrozum,ze jesli ktos oferuje towar/usluge za dana kwote to ma dotrzymac slowa i koniec xD
Oszukalo Cie na allegro? Uu panie, cebulak z Ciebie,
To trochę tak jakby wziąć hotel parę km od plaży i się potem dziwić że morza nie widać i że nie da się
Komentarz usunięty przez autora
Za dodatkowe gwiazdki hotele bula potworne pieniadze organizacji, wiec czesto hotelom nie oplaca sie podwyzszac licencji na gwiazdki.
Do tego dochodzi skala! W Turcji czy egipcie muslim zarabia
Myślisz że od razu użyłem CHB? najpierw złożyłem zażalenie na miejscu w hotelu. Mieli mnie w dupie. Potem wysłałem oficjalnego maila z reklamacją - nawet nie odpisali. Więc użyłem CHB, które zadziałało.
PS: życzę im powodzenia w pisaniu pozwu skoro jedyne
@WOWMichal: Tak jest. W tej sytuacji hotel miał czas by udowodnić, że choć udzielił odpowiedzi na zarzuty klienta, bo brak jakiejkolwiek odpowiedzi jest dla nich najgorszy. CHB nie wygląda tak, że klient mówi "nie podobało mi się", a bank to bezmyślnie podbija.
Nie mowiac o tym ze #!$%@? booking.com na sporo kwote przy okazji xD
A booking, hotels, trivago, expedia to wszystko ten sam wlasciciel i baza danych klientow.
Wez pod uwage ze hotel ma wasze wszystkie dane i twoj rozowy takze wyladuje na liscie, bo o ile wiem to grecy tez maja obowiazek skanowac dokumenty do bazy danych ;D
PS. Pracuje w branzy :)
@flito: z tego co pamiętam CHB to wszystko albo nic, nie bawią się w częściowe zwroty. Taka ugoda, to bezpośrednio, jak już zaakceptują chargeback to od razu na pełną kwotę.
Komentarz usunięty przez autora
@Sorcerer001: tak i już nigdy nic nie zrobisz przez te portale, bo raz
Na podstawie tego, że nie zaplaciles za usługę. Ty powiesz, że usługa wykonana była niewłaściwe. Ale właśnie rozstrzygnięciem tego zajmie się sąd jeśli hotel postanowi się do niego zwrócić
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@dog_meat: zapłacił. Z powrotem pobrał tę kwotę z konta hotelu już ktoś inny. Hotel może pozwać, ale nie mirka.
I charge back działa tak, że bank oddaje siano, jak uznaje Twoją rację a potem kłóci/sądzi się z hotelem?
@Lewo: zgłaszasz charback do banku gdzie masz kartę. Podajesz przycznę itp.
Bank zgłasza się do wykonawcy usługi/sprzedającego (w tym przypadku hotelu) by odniósł się do twoich zarzutów.
Są tu 3 drogi:
a) hotel akceptuje wniosek
b) hotel nie odpowiada w wyznaczonym czasie
c) hotel się broni (tu dużo zależy od sytuacji i
Myślałem, że musi być jakiś prawomocny wyrok żeby wejść komuś na konto.
Nie wiem też jak z czasem odpowiedzi, ale chyba są sytuacje wyjątkowe, że padła komunikacja / pracownik od skarb był chory / cokolwiek i najpierw muszą mieć wyjaśnione.
@HetmanPolnyKoronny: Nie zapłacił, ponieważ pieniądze zostały wycofane na polecenie Mirka a nie przez widzimisię banku. Jeśli zapłacisz czekiem i przed jego realizacją złożysz w banku dyspozycję przeniesienia środków na inne konto, to znaczy, że jednak nie zapłaciłeś.
@Lewo: chyba, że hotel zgodził się na pobranie należności z jego konta przy realizowaniu chargeback, a to nie jest tak, że jak chcesz przyjmować płatności kartą, to możesz odmówić podpisania zgody na CHB ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
@hi_patryk: Ocean Blue aka. Med Blue, 1,5 kilometra bliżej lotniska
@dog_meat: nie na polecenie, ale na wniosek mirka, to jest różnica, a hotel pewnie zgodził się na arbitraż i wycofywanie środków w przypadku spornym, bo wyboru raczej nikt mu nie dawał.