Wpis z mikrobloga

@Lukasz17qr o ile jeśli faktycznie mają to być cztery gwiazdki a nie są to rozumiem, bo to kebab określa czy możesz sobie zrobić herbatę w pokoju albo wypracować ubranie to faktycznie wybierać hotel 4km przy lotnisku i skarżyć się że o dziwo słychać samoloty też uważam za dość cebulowe.
To trochę tak jakby wziąć hotel parę km od plaży i się potem dziwić że morza nie widać i że nie da się
@flito: Nie mam czasu szukac wszystkich ktorzy sie tutaj wypowiedzieli na temat 4** ale kwestia jest taka ze te hotele maja 4 FAKTYCZNIE. Problem to zryte berety ludzi ktorzy jezdzili kiedys do nowych hoteli w Egipcie/Turcji gdzie hotele 4** powinny miec 5*/5+*.

Za dodatkowe gwiazdki hotele bula potworne pieniadze organizacji, wiec czesto hotelom nie oplaca sie podwyzszac licencji na gwiazdki.

Do tego dochodzi skala! W Turcji czy egipcie muslim zarabia
@WOWMichal: ale pytam na jakiej podstawie? Ja szeroko i ze zdjęciami opisałem mój pobyt w hotelu. Arbitrem tutaj nie był bank, tylko operator karty. Usługa wykonana źle - zwrot pieniędzy.
Myślisz że od razu użyłem CHB? najpierw złożyłem zażalenie na miejscu w hotelu. Mieli mnie w dupie. Potem wysłałem oficjalnego maila z reklamacją - nawet nie odpisali. Więc użyłem CHB, które zadziałało.

PS: życzę im powodzenia w pisaniu pozwu skoro jedyne
Ano z takiego, że CHB ma służyć odzyskiwaniu pieniędzy za uzasadnione przewinienia, a nie na zasadzie widzimisie. Serio.


@WOWMichal: Tak jest. W tej sytuacji hotel miał czas by udowodnić, że choć udzielił odpowiedzi na zarzuty klienta, bo brak jakiejkolwiek odpowiedzi jest dla nich najgorszy. CHB nie wygląda tak, że klient mówi "nie podobało mi się", a bank to bezmyślnie podbija.

Ale odpiszą sprawą sądową. To jest na 100% pewne. #!$%@?, bo
O braku reakcji hotelu świadczy nawet to, że ja we wniosku zaznaczyłem że oczekuję rekompensaty 50% ceny. Przez to że hotel nie potwierdził niczego, nie zaprzeczył, ani nawet sie nie zainteresował tematem, otrzymałem 100% zwrotu


@flito: z tego co pamiętam CHB to wszystko albo nic, nie bawią się w częściowe zwroty. Taka ugoda, to bezpośrednio, jak już zaakceptują chargeback to od razu na pełną kwotę.
Nie mowiac o tym ze #!$%@? booking.com na sporo kwote przy okazji xD

A booking, hotels, trivago, expedia to wszystko ten sam wlasciciel i baza danych klientow.

Wez pod uwage ze hotel ma wasze wszystkie dane i twoj rozowy takze wyladuje na liscie, bo o ile wiem to grecy tez maja obowiazek skanowac dokumenty do bazy danych ;D


@Sorcerer001: tak i już nigdy nic nie zrobisz przez te portale, bo raz
@flito: : niby na jakiej podstawie albo z jakiego artykułu?

Na podstawie tego, że nie zaplaciles za usługę. Ty powiesz, że usługa wykonana była niewłaściwe. Ale właśnie rozstrzygnięciem tego zajmie się sąd jeśli hotel postanowi się do niego zwrócić