Aktywne Wpisy
salanderek +283
Czy i co ile pierzecie szczotkę do kibla? Zamieszkałem jakiś czas temu z dziewczyną i była zdziwiona, jak do białych ubrań w pralce dorzuciłem szczotkę do kibla, bo u niej się nie prało, tylko kupowało nowe, u mnie w domu natomiast tak średnio co 2-3 miesiące - wyrzucanie i kupowanie nowych szczotek to wg mnie marnowanie pieniędzy, także ciekawy jestem jak jest u was
#kiciochpyta #mieszkanie
#kiciochpyta #mieszkanie
WielkiNos +139
Palacze to nie najbardziej uciśniona grupa tylko najbardziej roszczeniowa, która nie dba o nic poza możliwością realizacji swojego uzależnienia.
#palenie #polska #przepisy #bekazpodludzi #palaczetopodludzie
#palenie #polska #przepisy #bekazpodludzi #palaczetopodludzie
Wpłacę 500 zł na dowolnie konto wskazane przez osobę która jako pierwsza w komentarzu zaprezentuje formalny algebraiczny dowód na nieprawdziwość równania 6 x 3 = 6 + 6 + 6 w dziedzinie liczb całkowitych Z (zgodnych z definicją podaną tutaj.
Szczególnie do udziału zachęcam wszystkich tych, którzy w komentarzach dowodzących nieprawdziwości powyższego odsyłali innych do podstawówki. Macie szansę się wykazać.
#matematyka #szkola #nauczyciele #gruparatowaniapoziomu
Pokazałem ci wszystkie kroki.
Ps.
Jak na frajdę ktorą ci to sprawia to dużo złosci w Tobie
A no tak bo nie rozumiesz treści zadania z podstawówki ;)
I przypomnę w zadaniu nie było mowy o tym jak przedstawic ten zapis inaczej. Pierwsza czesc z rysunkiem to pokazuje.
Bo zadam.pytanie jeszcze raz czy 9+9 nie jest dobra odpowiedzia dodawanie jednamowych
Sformalizuj je i wrzuć w jeden post proszę.
@geralt101: Jasne i wynik by był poprawny, bo rzeczywiście 3 zbiory po 6 elementów mają dokładnie taką samą liczbę elementów co dwa zbiory po 9 elementów i jeden zbiór z 18 elementami. Jednak w zapisie 3x6 dla dzieci w wieku szkolnym może też chodzić o to, żeby pokazały, że rozumieją co dokładnie
Potem dowiedza sie ze jak zamienimy zbiory i liczbe elementow to wyjdzie tyle samo a potem ze mozna to na inne pary(albo i nie) rozlozyc itd. Itd.
@kielus: ze zle rozumiesz zadanie?
@LowcaG: nie zagadasz mnie. Cały czas mówię twardo: sprawdzam !
@LowcaG: tylko że to nie jest treść zadania ale podtytuł. Trzeba się domyślać co autor miał na myśli.
Potrzymaj mi piwo!
@PanWujuniu:
@zarowka12: jasne. Dlatego jest nauczyciel ktory to tlumaczy. Latwo to.zweryfikowqc jezeli wiekszośc dzieci to zle rozwiazala to wina auczyciela jezeli tylko nieliczni to coz lenistwo niedbalosc rodzice nie dopilnowali.
@kielus: no nie czytasz mnie od poczatku.
A od poczatku mowie ze Twoim problemem jest to ze nie rozumiesz zadania a nie czy 3x6 to 3+3+3+3+3+3 czy 6+6+6 a moze 9+9
Tak samo by był jakby kazali liczyć pole trójkąta równobocznego w konkretny sposób np wzorem ogólnym a nie tylko do równobocznego.Wynik
Zakładając definicję z mnożną i mnożnikiem
Z1 : iloczyn to mnożna-krotność mnożnika
Oraz to, że dziedziną są liczby naturalne w których jedną z właściwości iloczynu jest przemienność
Z2: A x B = B x A dla każdego A i B będących liczbą naturalną
Z Z1 i Z2 wynika bezpośrednio
Z3: iloczyn to mnożnik-krotność mnożnej
Mając na uwadze powyższe 6 x 3 = 6 + 6 + 6