Wpis z mikrobloga

@herszt_plemienia_Hui: silniki w takich samochodach praktycznie całą swoją karierę pracowały w przedziale do 2500 obr./min, jeśli też jesteś fanem mulenia i zatartych panewek, to może będzie OK, ale zwykle na tłokach robią się progi jak cholera, a panewki ledwo żyją, bo muląc po mieście nigdy nie miały porządnego smarowania. Kilka wyjazdów na autostradę powoduje, że pierścienie staną dęba i masz remont silnika.

Nie twierdzę, że musi tak być, ale to, sprzęgła
@Acri: @dildo-vaggins: @L1tracz: @KarmazynowyAstrofizyk: @HPCC1A9F: @Jednorybek: @herszt_plemienia_Hui: Bierz nie pytaj, wszystkie naprawy robione w ASO na czesciach jakie zalecał producent. Auto WORD nie ma zjechanego sprzęgła bo kursanci by sie mogli na to powoływać przy odwołaniu od nie zdania prawka. Sam samochód przechodzi rozszerzony przegląd.
Edit: Masz dodatkowo pewny przebieg. wszystko wyszczegolnione co się działo ze samochodem i kiedy.
@herszt_plemienia_Hui: moi rodzice kupili kiedyś toyote yaris po taniości ze szkółki nauki jazdy była na prawdę tania wtedy wszyscy nam mówili nie kupuj, bo wszystko się popsuje. Rodzice kupili i jeżdżą sobie do dziś i nic się nie psuje. Moim zdaniem powinieneś kupić bo auto ze sprawdzonego źródła a tak to jakiś janusz może ci ulep sprzedać z cofniętym licznikiem.