Wpis z mikrobloga

@sedros: Nie znam się niestety na rowerach, po prostu chcę kupić jakiś MTB do 3k. Zależy mi na tym, żeby był spoko na podjazdy, trasy leśne. Byłoby super, żeby miał blokadę widelca, myślałem jeszcze o Kross Black Edition 4. Jesteś w stanie coś więcej doradzić?
@Johanek91: Moim zdaniem to opanuj szał zakupów i poczytaj jakie są rodzaje rowerów MTB. Ja mam Level 2.0 który jest rowerem XC czyli taka powiedzmy wyścigówka (tak wiem, że w tej cenie to wyścigówka homeopatyczna) z bardziej wyciągniętą pozycją za kierownicą. Hexagon to rower rekreacyjny czyli wygodniejszy. Pozostałych modeli nie znam.

Na YouTube znajdziesz sporo fajnych poradników. Pooglądaj a później poprzymierzaj się w sklepie żebyś poczuł różnice.
@Johanek91: Dodam tylko, za ja że swojego Levela jestem całkiem zadowolony. Jeżdżę po lasach i łąkach, ale u mnie niestety równiny więc podjazdów nie uświadczę za dużo. Wkurza mnie za to trochę firma Kross która ma totalnie #!$%@? na klienta po zakupie roweru.
@sedros: Dzięki! Wiesz no ja na pewno pójdę posprawdzać, już trochę obejrzałem poradników odnośnie rowerów, po prostu jeżdżę na starszym rowerze. Chcę koła 29", ale ten feedback z Krossem to cenna informacja. Mocno rozważam tego Gianta tylko u mnie nigdzie go nie ma, ew. Cannondale, ale raczej Trail 6 i musiałbym dołożyć.
@Johanek91: jakieś noname'owe piasty, generalnie osprzęt podobny. Nie wiem jaka waga tego kellysa żeby porównać... ALE co najważniejsze - nie kupuj w martesie. Większość osób twierdzi, że mają żałosną obsługę klienta i jeżeli miałoby przyjść do zwrotu/reklamacji to będziesz miał problem się z nimi dogadać
@Johanek91: Generalnie bardzo podobne rowery, ten z 2020 ma hamulce niższej klasy. Możesz poszukać jakichś sklepów z kellysami i podzwonić czy mają na stanie jakieś zeszłe roczniki