Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@hodakhodak: piękny w swei prostocie,

widzę tam potencjał na wymianę korby (wygląda na antyczny kwadrat), no i wywal ta osłonę, bo nic nie daje a szpeci o dodaje optycznie wagi :)

@przeciwko78: ramy Cromo są świetne, zobacz ile potrafią kosztować te arcydzieła od Columbusa... jak nie masz parcia na wagę, a nie stać Cię na karbon, to stal jest zdecydowanie lepsza niż aluminium pod względem tłumienia drgań.
  • Odpowiedz
  • 1
@hiperchimera: plan jest taki żeby dojechać ten napęd co jest teraz a potem wymieniać, to jest rower do jazdy do pracy i po mieście bez żadnego sportu, od tego są inne maszyny w stajni. Ale tak, korba na kwadrat to dobry oldschool
  • Odpowiedz
MARIN...
kiedyś - u zarania dziejów - robili zajebiście piękne fulle! zawsze marzyłem ale nie było mnie stać. spory szacun mam dla tej firmy!
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@hodakhodak: jak nie masz po drodze kopnego piasku to polecam na asfalt i szuter Schwalbe Big Apple, balonówa 2" cale niby ale powierzchnia styku na 3,2bar z asfaltem to ok 37-39mm. Cichutka.
  • Odpowiedz
jak ma wstawić 1x to tył 9s trochę mały, bo albo zrobi miejską torpedę albo pochłaniacza podjazdów :)


@hiperchimera: no, ale załóżmy, że ludzie by się nie bali świata, to coraz więcej osób chwali napędy Sensah, szczególnie, że według relacji słuchają feedbacku. I zgaduję, że w podobnej cenie zamiast Acery mogłoby być 1x11. Oczywiście przy zakupie gotowego roweru, to nie ma sensu. Ale jak się kiedyś zużyje...
  • Odpowiedz
@hodakhodak: @hiperchimera: @kuraku:
Piękna maszyna, czarne cro-mo to jedna z ładniejszych rzeczy, sam stalową pumptrackówkę przemalowałem na taki, jak Twój.
Faktycznie archaiczny napęd aż odstaje od reszty. Jeśli mieszkasz na nizinach i jeździsz w większości po mieście, to myślę, że nawet 1x9 by ogarnął. Wystarczyłoby wywalić bebechy z przodu i wstawić jakiegoś narrow-wide ok 40t. Ja w gravel-commuterze mam 1x11 (11-42, przód 44t) i ogarnia codzienne dojazdy a i
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nynomat: "Ze swojej strony mogę polecić opony Continental Double Fighter II - mega tanie, bardzo ciche na asfalcie, szutry super, a czasem wjeżdżam na nich na te same ścieżki, co na MTB." też się do nich przymierzałem ale ostatecznie kupiłem Jabłka. Jak to się sprawdza na piasku ok 1cm? Bo na moich Szwalbach to rower tańczy niestety niemiłosiernie i zamiast jazdy jest walka :) Czasami lepiej zejść i się przebiec z
  • Odpowiedz
Tak jak zawsze powtarzam szosa endurance na grubych kołach to nie jest gravel. To co najwyżej CX.


@hiperchimera: no, ale z drugiej strony endurance na grubszych oponach jest dokładnie tym, czego wiele osób, w tym ja, potrzebuje od życia( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@kuraku: "no, ale załóżmy, że ludzie by się nie bali świata, to coraz więcej osób chwali napędy Sensah, szczególnie, że według relacji słuchają feedbacku"

ja się nie boję świata, boje się trwałości tegoż i ewentualnego serwisu, już chyba lepiej kupić Sore 2x9

widzisz jako miłośnik (serce vs rozum) kierownicy typu baranek stwierdzam, że w przypadku tzw. commutera czy roweru do 40km jest... bez sensu?

1. hamulec mechaniczny zawsze będzie gorszy od
  • Odpowiedz
@hiperchimera: w moim przypadku ok 1 cm to bez problemu, ale jak podczas zeszłorocznej suszy, trafiałem na takie piaskowe ścieżki, że też wolałem zejść i prowadzić, niż walczyć. Tylko że to było dobre kilka cm piachu.
Jeśli miałeś problemy na 2", to nie przewiduję poprawy, bo te moje Conti to 1,4".
PS oczywiście chodzi o DF III, nie II.
  • Odpowiedz