Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 29
@LordMrok: @ciemny_kolor: do tego dochodzi brak czasu na granie. Patrząc na statystyki RDR2 ukończyło raptem 20% wszystkich graczy. Po prostu dziś nie opłaca się wypuszczać gry z długą, ciekawą historią, a lepiej wypuścić jakieś proste gówno z milionem mikropłatności, prostą mechaniką i dorzucić do tego multi. A już najlepiej wypuścić grę na telefon ¯\_(ツ)_/¯
@LordMrok: Dla mnie Crysis był takim przełomowym momentem. Pamiętam trailery na których było widać jak pięknie rozwalają się drzewa, nie jak w starych grach gdzie po prostu za każdym razem sie wyrywało z korzeniami, albo GTA IV jak były nagrania postaci wylatującej przez przednią szybę i odbijającą się od czego tylko na drodze nie spotka. Takie lata 2007-2009 jak już zaczęli ogarniać moc parordzeniowych procesorów na PC i procesora PS3/X360, potem
@LordMrok: Dla mnie remastery mają zajebisty potencjał. Przychodzą mi na mysl stare nfsy (Underground 2, most wanted). Przecież wystarczyloby dodac troche aut i opcji tuningu, ulepszyć graficznie i wprowadzić kilka usprawniających mechanik (oczywiście nic za pieniądze, wszystko odblokowujemy wraz z postępem gry, po staremu ;) ). Zawsze wydawało mi to się jako prosta kasa dla wydawców gier ale to chyba nie do końca jest takie proste.
@LordMrok Moje zdanie jest takie, że kiedy firmy ogarnely że po co zajmować się jakimiś kampaniami z historią i fabuła, wrzucimy coś krótkiego i załóżmy główny cel na multiplayer. A skoro multiplayer to jakieś płatności dodatkowe wpadną za wygląd czy doświadczenie etc. I tym sposobem maja pewnie X razy więcej i dłużej hajs z gry jeżeli się przyjmie.