Wpis z mikrobloga

Tak więc proszę Państwa płyniemy z #gazdlapolski
Bezpiecznie i zgodnie z planem załadowaliśmy 168800 M3 płynnego gazu.
Średnia temperatura LNG -159.3 °C
Podczas załadunku wybalastowaliśmy 51000t wody balastowej.
W porcie podłączeni byliśmy 3 liquid i 1 Vapour line.
Średnia rata załadowcza wyniosła 10060 M3/hr.
Do cyrkulacji pary gazu generowanej podczas załadunku używaliśmy jednego z dwóch High Duty compressor, który wysyła nadmiar par gazu do terminala, aby ciśnienie w zbiornikach pozostało w bezpiecznej normie ok 10kPa.
Czarterujący wymaga aby podczas podróży w stanie załadowanym spalać gaz w silnikach napędzających statek. Jest to około 250 M3 płynnego gazu dziennie.
Mamy do pokonania 6100 mil morskich.
Pogoda na północnym Atlantyku nie wygląda najgorzej więc powinniśmy dotrzeć na czas.
Czeka nas przejście przez bardzo zatłoczony kanał angielski oraz ograniczone cieśniny duńskie.
Z takich miłych ciekawostek to pierwszy raz widziałem delfiny eskortujący nas statek aż pod sam terminal. Razem z pelikana mi urządziły sobie polowanie na ryby. Niestety nie wolno używać telefonów na otwartych pokładach ze względów bezpieczeństwa.
#gruparatowaniapoziomu #statki
r.....d - Tak więc proszę Państwa płyniemy z #gazdlapolski
Bezpiecznie i zgodnie z pl...

źródło: comment_1637159794etSjZlhPZTMlU12wNQbG8r.jpg

Pobierz
  • 56
  • Odpowiedz
@StoSloty1488: no wiadomo, że otwarte morze/ocean to to nie jest, ale z drugiej strony nie ma tam szczególnie ciasnych zakrętów, na mapie to inaczej wygląda niż w rzeczywistości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do tego OP napisał jakby było to coś bardziej tymczasowego.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@WatchYourBack: w angielskimasz duży ruch plus promy chodzące z Francji do UK. W duńskich wymagany jest pilotaż dla zbiornikowców przewożących gaz skroplony plus ruch statków moderate. Zabawa to jest w Chinach tak naprawdę jeśli chodzi o konkretne ograniczenia.
  • Odpowiedz