Wpis z mikrobloga

Hej,

mam nowo kupione mieszkanie w Katowicach, oczywiście mimo braków w meblach już w nim mieszkam, bo niby #programista, ale z drugiej strony #inflacja, #januszewynajmu, #rozdawnictwo, więc lepiej było się wprowadzić.

Cała budowlanka, podłoga, malowanie, szklarz już za mną, ale mam problem, który doprowadza mnie do pasji...

Mieszkanie ma być urządzone minimalistycznie (gładkie ściany, podłoga z mikrocementu, szafy zabudowane), więc o ile mam zamiar wszędzie zrobić szafy na wymiar, będą one bardzo proste: żadnych uchwytów, wymyślnych frontów (fronty lakierowane w kolorze), 0 systemów, brak tyłów i prawie 0 szuflad. Szafy w niektórych miejscach mają mieć zaokrąglony róg zamiast ostrego.

Nawet lakiery w odpowiednich kolorach mam swoje i mogę polakierować te meble samodzielnie, jeśli to ułatwi sprawę.
Półki i szyny mogę zrobić samodzielnie.

I nie jestem w stanie znaleźć stolarza. :D

Większość to po prostu pośrednicy (kupują wycięte płyty MDF i je składają), więc rzucają hasła typu "szafa nie może być wyższa niż 2m (xD),
duża część nie potrafi nawet czytać rysunku technicznego ( xD ^ 2), ponieważ ^patrz wyżej,
a ten 1 na 20, który już podejmie się zadania (przypominam, nawet nie ma tam szuflad, wystarczy wyciąć i zbić deski/MDF) chce za szafkę pod umywalkę i zabudowę pralki 13, 15, 17k! :D
Po podliczeniu, ile kosztują materiały na ten kawałek szafki, cena wydaje się być z kosmosu.

Zastanawiam się powoli nad zamówieniem wyciętego drewna, zawiasów itd. i samodzielnym montażem, ale nie chcę czegoś sknocić.

Czy macie jakiegoś sensownego stolarza do polecenia na terenie Śląska lub może sami zajmujecie się zawodowo stolarką?
Do zrobienia będą szafy w całym mieszkaniu.

Pośpiechu też nie ma, bo w mieszkaniu da się normalnie żyć, ale jednak głupio trzymać ciągle wszystkie ruchomości w kartonach. :D

#mieszkanie #remontujzwykopem #remont #stolarz #stolarstwo #katowice #slask
  • 19