Wpis z mikrobloga

Mam pytanie. Otóż ja, gnój lat 19 kupiłem ostatnio e46 w coupe, okazało się że stan nie jest jakiś super. Kupiłem ją za 11 tysięcy, i nie wiem co robić, bmka w biedzie, klima manualna, małe radio, brak multifunkcji, ale przynajmniej R6 2.2. Okazało się że prócz zgnitego progu w jednym miejscu i schodzącym Klarze na zderzakach, rdza ujawnia się na błotnikach, dołach drzwi, tylnich nadkolach oraz na dachu. Dlatego wychodzę do was z pytaniem warto w to inwestować czy raczej za rok sprzedać i dołożyć 20k.

#bmwe46 #e46 #bmw
  • 107
@PanElegant stary, najważniejsze żeby oleju nie brała i miała moc, wytłucz jeszcze wkład z kata i będziesz miał 20 koni więcej. Ja mam tak u siebie. Warto zrobić nawet remont silnika, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, rozrząd, wydasz kilka tysięcy złotych, ale masz autko na lata. Rdza na tylnych nadkolach to STANDARD w e46, kupisz zestaw naprawczy na allegro i sam se to zrobisz, wyposażeniem się nie przejmuj bo nie ma znaczenia.
@PanElegant a, i zapomniałem o najważniejszym, kompletnie nie przejmuj się zdaniem wykopków, uja się znają i mają uczulenie na tą markę, połowa z nich to spierdoksy który jedyny kontakt z autami mieła w wieku 7 lat, gdy tata sadzał ich na kolanach za kierownicę.

Kupiles piękny samochód w pięknej wersji. Za taką kasę nie kupiłbyś nic lepiej wyglądającego, załóż sobie na to jakies fajne stylingi, może 168 i ciesz sie z auta.
@PanElegant Powiem tak - jestem niewiele starszym szczylem od Ciebie (22 level) i sam ostatnio stanąłem przed dylematem zakupu auta w związku ze zmianą roboty. Odłożone miałem całkiem sporo, bo prawie 30K, a w poprzedniej robocie miałem służbówkę, więc auta swojego nie potrzebowałem. W każdym razie byłem w podobnej sytuacji co Ty - po głowie mi chodziły jakieś auta z silnikami 2.0 e.t.c., ale chłodna kalkulacja dała mi do zrozumienia, że takie
@PanElegant stary, najważniejsze żeby oleju nie brała i miała moc, wytłucz jeszcze wkład z kata i będziesz miał 20 koni więcej. Ja mam tak u siebie. Warto zrobić nawet remont silnika, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, rozrząd, wydasz kilka tysięcy złotych, ale masz autko na lata. Rdza na tylnych nadkolach to STANDARD w e46, kupisz zestaw naprawczy na allegro i sam se to zrobisz, wyposażeniem się nie przejmuj bo nie ma znaczenia.


@heterodewiant44:
@marcinzielonka jeśli nie będzie brała oleju to i nie będzie dymić na niebiesko, wtedy wkład można wyjąć i wygluszyc np wełna mineralna, nawet nie zdajecie sobie sprawy ile taki wkład zabiera mocy, mam e46 143konie, i do setki rozpędza się w 7 sekund, na trzecim biegu, teraz po prostu silnik oddycha