Wpis z mikrobloga

Mam pytanie. Otóż ja, gnój lat 19 kupiłem ostatnio e46 w coupe, okazało się że stan nie jest jakiś super. Kupiłem ją za 11 tysięcy, i nie wiem co robić, bmka w biedzie, klima manualna, małe radio, brak multifunkcji, ale przynajmniej R6 2.2. Okazało się że prócz zgnitego progu w jednym miejscu i schodzącym Klarze na zderzakach, rdza ujawnia się na błotnikach, dołach drzwi, tylnich nadkolach oraz na dachu. Dlatego wychodzę do was z pytaniem warto w to inwestować czy raczej za rok sprzedać i dołożyć 20k.

#bmwe46 #e46 #bmw
  • 107
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@PanElegant: Jak już ruda atakuje, to gdy nie jest to klasyk który warto rozbierać do piaskowania to jeździć do czasu az nie będzie ciebie stać na następne.
Następnym razem też kupuj z głową coś w zasięgu twojego budżetu a nie marzeń i może wtedy nie weźmiesz auta z rdzą.
Silnik ci nic nie da jak na mandaty cię nie stać a w momencie większego wypadku ta przerdzewiała konstrukcja rozleci się z
@PanElegant: tydzień temu kupiłem gruzika E46 2.8 :D

Lvl 29 here, miałem różne furki ale to jest spełnienie jakiegoś małego marzenia i furka z przeznaczeniem do upalania - mój pierwszy tył napęd
P.S od kilku lat mam służbowe fury, a bawara tyko do zabawy
@coo84: Dziesiatki inzynierow siedzialo miesiacami zeby dostroic zawieche zeby jak najszerszej publice pasowalo i wystroic miedzy prowadzeniem a wygoda uzytkowania.

A teraz jakis gnoj mlody sobie wymyslil ze wsadzi gwint bo auto pewniej sie zachowuje w zakretach i bardziej mu sie podoba obnizone, swiadomie poswiecajac wygode w niektorych warunkach, no nie wyczimie xD

Jezeli ori podstawowe zawieszenie bylo juz idealne nawet do dynamiczniejszej to powiedz mi dlaczego w sportowej wersji M3
@harrame zostało zmienione przez ludzi którzy mają wiedzę i umiejętności, a nie przez sebastiana z kluczem dynamometryczym. Ja nie mówię że ori zawieszenia nie da się poprawić, tylko że wrzucanie losowego gwintu do gruza nie ma szans dać lepszego efektu niż remont oryginalnego zawieszenia do stanu fabrycznego