Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@DwuJednorozec: i o ile mi wiadomo jeszcze długo nie będzie. Pojawiła się jednak wersja GT. Dopłaciłem tę stówkę za nic, ale przynajmniej mam sprzęt. Nawet używek nie da się kupić, chyba że drożej niż nowe.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@DwuJednorozec: u mnie przesiadka z t300. Miałem zatrzymać ten polski wheel stand pro, ale do dd 8 nm chyba by mi się oderwał od podłogi. Myślałem, że moza jest dostępna. Z r5 chyba nie ma problemów jak sprawdzałem kilka dni temu.
@Jonn no R9 teraz druga rewizję wprowadzają i przestała być dostępna po prezentacji. Zmienia się to, że koło od r5 będzie można zamontować bo dodają piny i będzie tak samo jak w R5 wyglądać.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MrShatan: nie, zwykły zestaw pedałów CSL, który kupiłem za 300 zł. Stojak Next level Racing dd za 900 zł, baza 600 eur, kierownica 120 eur.
@Jonn oj tak. LC to podstawa. Więcej w czasach zyskasz na najtańszym hamulcu z LC niż na najlepszym DD. Po prostu dzięki ich charakterystyce działania można ćwiczyć pamięć mięśniową przy hamowaniu. Przy zwykłej sprężynie bardzo ciężko o "costintency" czyli najważniejszym parametrze w czasie wyścigu.
@Jonn a to jest tak, że też piszą o tym jak to mój f-gt lite się nie nadaje pod twarde LC bo się podnosi przy hamowaniu środkowy element. Ale wystarczy dobrze dostosować pod kątem i jest ok. Wystarczy że ogarniesz takie stopery do kółek i nie będziesz tego trzymać na kafelkach by się ślizgało i będzie git. Ja też blokowałem przesuwanie się pedalow przed zakupem riga kartonem z ciężkimi rzeczami.
@DwuJednorozec:
@Jonn:
Kiedy na wiosnę chciałem kupić CSL DD 8nm też mi wszyscy mówili że będę czekał w nieskończoność. Z tym co było zrobiłem koszyk i napisałem na support jak bardzo zależy mi na tej bazie. Następnego dnia ok. 10 rano miałem bazę dodaną do koszyka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I tak jak mówi @DwuJednorozec LC to podstawa, chociaż ja te elastomery #!$%@?łem na rzecz sprężyn