Wpis z mikrobloga

@Jonn no i dobrze. Ważne by mieć zabawę z tego. Jak trochę się podszkolisz to będziesz mógł spokojnie walczyć w iRacing. Niestety ale dla randkowego ścigania na bardziej poważnie to tylko iRacing. ACC sporo cię nauczy ale jestem zdania by jeździć czym wolniejszym na start niż gt3. Na szczęście w acc od jakiegoś czasu jest gt4. W iRacing trochę hejtowane z powodu za łatwego prowadzenia przez co sporo osób to hamiltony w
@Jonn nie sprawdzałem w sumie jak wygląda gt4 w acc ale zawsze lepiej się uczyć podstaw i torów w wolniejszych autach. Najlepiej jakby były to wyścigi fixed. Ale w acc w większości można TC, ABS i breakbalnace regulować. Z drugiej strony bierzesz zawsze najszybszy preferowy config i tyle z ustawiania zazwyczaj w ferarrce z tego co pamiętam.
@DwuJednorozec: @Jonn: Przesadą według mnie jest stwierdzenie że trzeba uczyć się jeździć 'od początku'. Trzeba po prostu jeździć, jeździć dużo. Przykładowo dla mnie nauka toru to ok. 100-200 okrążeń aby osiągać jakieś w miarę przyzwoite czasy.

W iRacing trochę hejtowane z powodu za łatwego prowadzenia przez co sporo osób to hamiltony w tej serii.

Wiele się mówi o modelu jazdy w iRacing, ale tego że jest łatwy to jeszcze nie
@newerty odnośnie tego łatwego prowadzenia to miałem na myśli gt4 o którym w tym sezonie się nasłuchałem, że nie warto jeździć przez to, że za łatwo jest utrzymać auto w torze. Przez co ludzie myślą jacy to oni dobrzy nie są. A to przekłada się na dużą liczbę incydentów.

Co do jeżdżenia wolniejszym autem to można sobie nawyki lepsze wypracować mając więcej czasu pomiędzy zakrętami by przygotować się odpowiednio do niego. Najważniejsze
@DwuJednorozec:
Nie zrozum mnie źle, nie za bardzo chcę wchodzić w jakieś dyskusje o sposobach nauki. Po prostu uważam że najwięcej można się nauczyć po prostu jeżdżąc a nie jeżdżąc tylko czymś konkretnym. Jak sam mówisz, czymś wolnym nauczy się toru a po przesiadce na inne auto i tak będzie się musiał uczyć jeżdżenia niemal od początku.

Poza tym GT4 tak bardzo nie różnią się od GT3.

gt4 o którym w
@newerty akurat monza t1 to nawet w top splitach jest miejscem gdzie ludzie kończą wyścig xD
No gt4 w tych godzinach puste (14 osób się ściga). No ale na pcap w c klasie masz teraz tylko 28 osób. Ale w ferarce gt3 w clasie D masz 76 aż.
Coś ostatnio ferrari jakieś popularne po tym jak w week13 można było robić Sr.