Aktywne Wpisy
Co ta dzisiejsza młodzież ma w głowie to ja nawet nie.
Mama mi właśnie powiedziała, że siostra cioteczna +/- 16 lvl z w miarę dobrego domu bo wujek inżynier wysokich napięć, a ciocia pielęgniarka uciekła z domu i znaleźli ją dopiero po dwóch dniach u koleżanki. Dlaczego uciekła? Bo wujek nie pozwolił jej się zapisać na poledance xD
Poledance w sensie taniec na rurze. Wujek stwierdził, że nie będzie ona kręciła dupą
Mama mi właśnie powiedziała, że siostra cioteczna +/- 16 lvl z w miarę dobrego domu bo wujek inżynier wysokich napięć, a ciocia pielęgniarka uciekła z domu i znaleźli ją dopiero po dwóch dniach u koleżanki. Dlaczego uciekła? Bo wujek nie pozwolił jej się zapisać na poledance xD
Poledance w sensie taniec na rurze. Wujek stwierdził, że nie będzie ona kręciła dupą
Roszp +233
Ale co to za niedopatrzenie, że buduje się autostradę z podstawek, a główny kabel zasilający jakby nigdy nic leży sobie na dywanie? Przecież tam się tak musi pole elektromagnetyczne odkształcić, że można sobie uszy połamać. Nie ryzykowałbym słuchania na tym muzyki.
#tonskladowy - największe absurdy #audiovoodoo
#tonskladowy - największe absurdy #audiovoodoo
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jest jakiś sposób na odczytanie korekt na każdym cylindrze z osobna przez OBD II jeśli w Torque Pro nie mam takiej opcji? Jest szansa, ze w jakiejś innej aplikacji to będzie?
Samochód to Toyota Prius 2.
Ewentualnie jakiś najtańszy interfrjs który to ogarnie?
#motoryzacja #toyota #samochody #prius #toyotaprius
Korekcja per cylinder to bardziej diesle.
Na wszystkich cylindrach ci wypada? Jak tak to sprawdź
@biskup2k: na zimnym silniku do -10% dochodzą krótkoterminowe, po rozgrzaniu na lekkim obciążeniu podczas przyśpieszania w mieście do -5% a jak jadę autostradą 120km/h na tempomacie to praktycznie 0%