Wpis z mikrobloga

BMW w latach 2010: ładnie zaprojektowane wnętrze, zegary i ekran wkomponowane w deskę rozdzielczą, widać że ktoś kto to projektował miał zamysł na wszystko od początku do końca

BMW w latach 2020: o kurde, na jutro muszę mieć skończony projekt wnętrza. O cholera, zapomniałem o wyświetlaczu i tablecie! Co robić...? Wiem! Tablet na całą długość deski rozdzielczej!

#bmw #motoryzacja #takaprawda
Viarus_ - BMW w latach 2010: ładnie zaprojektowane wnętrze, zegary i ekran wkomponowa...

źródło: temp_file8919150258127595819

Pobierz
  • 74
  • Odpowiedz
@Viarus_ mam gdzies ciebie i twoja opinie amebo manualna. nie umiesz przycisku na panelu dotykowym wcisnac to jestes po prostu slaby manualnie.

moze masz jakies niepelnosprawnosci o ktorych nas nie poinformowales?

zrob badania moze bo prawdopodobnie nie powinienes prowadzic auta
  • Odpowiedz
@Viarus_: gadałem w Monachium z gościem, który się tym w BMW zajmuje (dr Urbina). Oni dążą do tego, żeby była pełna automatyzacja bo „najlepsza interakcja to brak interakcji”. Ten tablet to po prostu etap przejściowy, docelowo samochod ma „rozumieć” czego potrzebujesz w danej chwili
  • Odpowiedz
@Viarus_ pracowałem przy tym co obecnie jest kładzione do Mercedesa (i nad nowszym które będzie, teraz też) i ten system jest skrojony tak że masz profile kierowców per kluczyk. Jak otwierasz drzwi to samochód wszystko dostosowuje do twojego profilu (siedzenia, lusterka, kierownicę, nawiewy i temperatury). Generalnie to jest, ale założenie jest takie że tego na dłuższą metę nie będziesz dotykał. A mając porównanie między Astrą J i Vectrą C widzę wyraźnie, że
  • Odpowiedz
@ByczeqFernando: na co komu pamięć mięśniowa, skoro można się podczas jazdy siłować z interfejsem jarzącego tabletu, poświęcając na każdą czynność 3x więcej czasu niż przy klasycznych przyciskach, co nie?
  • Odpowiedz
@Viarus_: Nie wiem jak jest w nowych BMW, ale w Volvo masz aplikację na telefon. Możesz sobie wybrać, że za 5 minut chcesz gdzieś jechać to Ci odpali zdalnie samochód, nagrzeje i włączy grzanie fotela i kierownicy.

Poza tym w nowych autach masz sterowanie głosowe. Wystarczy powiedzieć na ile ma Ci ustawić nawiew i na tyle Ci ustawi.
  • Odpowiedz
  • 8
@fokmarsel przykład hondy Civic X, 2017 rok - wprowadzili czysty tablet i żadnych przycisków, tylko trzy płaskie dotykowe przyciski po lewej stronie ekranu. Inna sprawa, że jest ładnie wkomponowany w kokpit, ale nawet by wyłączyć klimatyzację, trzeba było przejść przez trzy ekrany.
Co zrobili w wersji poliftowej w 2020 roku? Przyciski obok ekranu są fizyczne, więc czuć je pod palcami. Co więcej, przełączniki od grzania i klimy znalazły się pod ekranem również
  • Odpowiedz
@Viarus_ akurat te media i ten ekran w BMW jest zajebisty, dobrze umiejscowiony i można go obsługiwać dżojstikiem. Siedząc w środku bardzo dobrze się to komponuje. Jak późniejsza wsiadas do starszej bmki to masz taki…bleh
  • Odpowiedz
@Errad: Tak się składa, że gram na pianinie. Różnica wynika prawdopodobnie z tego, że grając na pianinie nie poruszasz się z prędkością 200km/h (σ ͜ʖσ)
  • Odpowiedz
@Viarus_:
jak ty masz rację to nawet nie wiesz.
Posiadacz s75d here
Ofcors duży ekran jest super do Spotify/Tidal czy do nawigacji, no miodzio.
To menusów na postoju itp

Ale #!$%@? spróbuj zmienić coś w czasie jazdy np grzanie tylnej szyby, odszronienie lub odparowanie przedniej, zagłówek bo dziś siedzę inaczej niż zazwyczaj lub temperaturę, grzanie kierownicy itp.
Jasne wyznawcy tesli twierdzą ze można użyć komend głosowych ale nie po to z
  • Odpowiedz
@pietryna123 nie przetłumaczysz ludziom tutaj, oni jeżdżą autem za 10k i tablet widzieli co najwyżej w Media Markt. 10 lat temu takie samo #!$%@? było odnośnie skrzyni automatycznej vs manualnej.
  • Odpowiedz