Wpis z mikrobloga

@konserwix: No cóż - PiS pierwsze co zrobił po wygranych wyborach w 2015 to zatrzymał budowę ekspresówki S6 w woj. pomorskim bo to region platformy i #!$%@? im w dupę, środki przesunął na budowę S19 w Lubelskim i Podkarpackim (regionie pisowskim).

Zamiast budować atomówkę nad morzem (w regionie PO) to pompowali kasę w elektrownię węglową w Ostrołęce, którą potem wyburzyli przed oddaniem do użytku.

No to teraz posmakują swojego własnego lekarstwa
  • Odpowiedz
@konserwix: Jedynym dobrym elementem CPK jest to, że przy okazji zaplanowano "szprychy".

Za to KujPom i ZachPom czeka od ponad 20 lat na S10, ale oczywiście jak PO wrzuciła ją pod koniec kadencji na listę priorytetowych inwestycji drogowych, to PiS po przejęciu władzy to #!$%@?ł. Więc #!$%@?ć PiS
  • Odpowiedz
  • 3
@Bad_Wolf: nie, po prostu najwięcej do powiedzenia mają ludzie, którzy z logistyką mają niewiele wspólnego, a jak jesteś za CPK to jesteś pisowiec!!!11 typical wykopek ( ͡° ͜ʖ ͡°) a niech badają co tam się działo za rządów pisu, tylko nam to wyjdzie na zdrowie, ale udupianie CPK bo PIS to jest patologia
  • Odpowiedz
  • 11
Jedynym dobrym elementem CPK jest to, że przy okazji zaplanowano "szprychy".


@WaveCreator: dobrym? XD zamiast łączyć bezpośrednio duże miasta to cały transport kolejowy kraju ma być podporządkowany jednemu lotnisku XDDD faktycznie super koncept.
  • Odpowiedz
  • 2
No cóż - PiS pierwsze co zrobił po wygranych wyborach w 2015 to zatrzymał budowę ekspresówki S6 w woj. pomorskim bo to region platformy i #!$%@? im w dupę,


@PfefferWerfer myślę że warto wspomnieć że od kilku lat w budowie jest CAŁA S6, włącznie z poszerzeniem obwodnicy Słupska, a do tego pełną parą idzie obwodnica metropolitarna. Trasa Kaszubska zaraz będzie miała rok od otwarcia.
  • Odpowiedz
@jonzi: No tak, ale była już w przetargu w 2015 i został odwołany, a skierowana do budowy została dopiero w latach 2021-2023.

Niektóre odcinki, które PO dopisało do listy priorytetów w 2015 jak np. odcinek S5 Grudziądz-Ostróda (część master planu na obwodnicę autostradową aglomeracji warszawskiej dla tranzytu międzynarodowego z państw bałtyckich i północnej Rosji po trasie S16 przez Mazury i dalej S5 do Poznania i potem A2 do Niemiec - aktualnie
  • Odpowiedz
@PfefferWerfer: Nie rozumiem tego hejtu na lotnisko w Radomiu. Leciałem tam w tym roku i jest dużo lepszy dojazd z Warszawy niż na lotnisko w Modlinie. Sam terminal wydaje się przestronny i nowoczesny. Jakbym miał wybierać to wolałbym, żeby Modlin na żyletki przerobili.
  • Odpowiedz
@konserwix: Lasek to wątpliwy autorytet? A kto jest w takim razie prawdziwym autorytetem, profesor Binienda i rekonstrukcje z puszki Tyskiego? Pisowcy to najbardziej antynaukowa i antyekspercka opcja ever
  • Odpowiedz
@nalej_mi_zupy: No bo zależy z której strony Polski/Warszawy pochodzisz. Ja jestem z północnej Polski i dla mnie Modlin jest łatwiej dostępny niż lokalne lotnisko Olsztyn-Szczytno czy krajowe Chopina, sam wjazd do Warszawy przez Łomianki to strata 1h na światłach, pociągiem może być dojazd na Chopina, ale Radom to dla mnie dodatkowe 150 km, w tym czasie dojadę do Gdańska ( ͡° ͜ʖ ͡°) To lotnisko obsługuje bardzo
  • Odpowiedz
@WaveCreator: No właśnie nie. Szprychy to kwintesencja centralizacji tego kraju. Ta kasa w pierwszej kolejności powinna iść na rozbudowę i polepszenie komunikacji międzyregionalnej dokładnie w odwrotnym kierunku w stosunku do szprych, plus lepsze połączenie kraju z zachodem.
  • Odpowiedz
@niecodziennyszczon: @Morf: Spokojnie panowie, ja raczej miałem na myśli samo to, że przy okazji jest szansa na powstanie większej liczby linii szybkiego ruchu i remonty na trasach, które czekają na to od wielu lat, niż samą ideę jednego punktu stycznego pod Radomiem (choć czy nam się to podoba czy nie, to Warszawa nadal jest i będzie hubem, przez który przetaczają się miliony pasażerów w różnych kierunkach).

Plany zawsze można zmodyfikować
  • Odpowiedz
No właśnie nie. Szprychy to kwintesencja centralizacji tego kraju. Ta kasa w pierwszej kolejności powinna iść na rozbudowę i polepszenie komunikacji międzyregionalnej dokładnie w odwrotnym kierunku w stosunku do szprych, plus lepsze połączenie kraju z zachodem.


@niecodziennyszczon: Ja akurat trzymam kciuki żeby lewica wynegocjowała komunikację kolejową w każdym mieście powiatowym, bo aktualnie jest absurdalna sytuacja w której miasta gdzie są przejezdne tory nie mają żadnych pociągów pasażerskich.
  • Odpowiedz
@PfefferWerfer: Ale koniec końców pisowcy przecież zaczęli projekt atomówki w Pomorskiem. #!$%@?ć PiS, ale trzymaj się faktów.

@Morf No ale ten transport ma być przez wielkie miasta Warszawę, Łódź i ma skrócić czasy przejazdu na głównych liniach. Te linie mają tylko zahaczać o lotnisko które przecież jest idealnie na trasie Wrocław - GOP - Łódź. Nie mówiąc o połączeniu z północy, czy Poznania.
  • Odpowiedz
No to teraz posmakują swojego własnego lekarstwa i opozycja zamiast CPK zbuduje atomówkę, a lotnisko w Radomiu pójdzie na żyletki ¯\(ツ)/¯


@PfefferWerfer: w sumie ładnie to opisałeś - po prostu POPiS to szkodniki i wrogowie narodu, którzy w swojej #!$%@? wojence stosują taktykę spalonej ziemi, na czym oczywiście najbardziej tracą zwykli obywatele ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@konserwix: tak bez żadnej złośliwości zapytam - kto będzie latał z Radomia po wybudowaniu CPK? Jak już odpowiesz, że nikt, bo taki jest plan to jak uzasadnisz za sensowne ekonomicznie rozbudowanie Radomia, z którego wcześniej też nikt nie latał?
  • Odpowiedz