Wpis z mikrobloga

@SzubiDubiDu: po prostu nie lubię takiego "my", "oni", "elity", "plebs".
Ustawa jest do poprawki, powinno być jak w innych krajach, tzn auta z LPG i hybrydy dostają najwyższą kategorię, bez względu na normę euro. W obecnym kształcie nawet plug inem w trybie 100% elektrycznym nie będzie można wjechać.
Samorządy mogą sobie ustalać wyjątki, ale nie tędy droga. Nie może być tak, że jedno auto może wjechać do tej strefy a do
@Lardor: bo to samochód który ma 27 lat! Gorzej hamuje, truje ludzi, ma gorszą ochronę kierowcy i pieszego w przypadku wypadku. Nie dajmy się zwariować. Rozumiem, że są jakieś klasyki którymi ludzie sobie wyjeżdżają w letnie popołudnia, ale jak ktoś jeździ prawie 30 letnim samochodem to po prostu stanowi zagrożenie dla innych osób. W tym dla mnie. Dlatego zdecydowanie jestem za ograniczeniem takich samochodów, przynajmniej w centrach miast.
@Podstarzaly_Mandalorianin:

Amsterdam ma też znacznie większy niż Warszawa udział transportu samochodowego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No i tak jak pisze @Ogau obok centrum Autostradę. Tak samo jest wszędzie indziej jak się przyjrzy bliżej. Kopenhaga, Barcelona i inne tak lubiane miasta przez aktywistów. Nagle tam jest naprawdę świetna komunikacja zbiorowa i autostrady niedaleko centrum.

U nas dopiero Łódź będzie miała pierwszy domknięty ring klasy A/S i Kraków za
@SzubiDubiDu

Za 20 lat wciąz tam wjedzie diesel z 2007 a u nas juz nie.


Aha, na pewno xD

Piękny ból dupy szrociarzy.
Decyzja Warszawy bardzo słuszna, masz pociag, masz metro, masz tramwaj, masz autobus, masz hulajnogi, masz sciezki rowerowe, ale wielki szrociarz musi pchać się ze swoim śmierdzącym gratem w centrum.

Rozumiem, że jakby zakazali chodzić z klockiem w spodniach do kina to też byś się oburzył?
@Clefairy: Rozumiem, że jak masz katar to zakceptujesz zakaz wycierania nosa bo innym przeszkadza? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Serio podajesz jako przykład metro warszawskie gdzie są DWIE linie metra? xD żałosne

O albo autobusy miejskie, super że tam brakuje kierowców i wiele autobusów jest likwidowane bo nie ma kto prowadzić maszyny, chyba nigdy nie widziałeś jak wyglądają autobusy w Wawie w godzinach szczytu w centrum i jak
SzubiDubiDu - @Clefairy: Rozumiem, że jak masz katar to zakceptujesz zakaz wycierania...

źródło: maxresdefault

Pobierz
@pozdroxxx666 starszy samochód nie stanowi większego zagrożenia dla pieszych, wręcz przeciwnie. To nowe samochody, które linię maski mają zdecydowanie wyżej niż starsze modele, powodują największe zagrożenie dla pieszych.
A to czy samochód jest niebezpieczny dla kierowcy i pasażera to już ich sprawa. Jak dla mnie mogą mieć małe granaty odłamkowe zamiast poduszek jeśli ich to rajcuje, byle nie stwarzali zagrożenia poza samochodem.
bo to samochód który ma 27 lat! Gorzej hamuje, truje ludzi, ma gorszą ochronę kierowcy i pieszego w przypadku wypadku. Nie dajmy się zwariować. Rozumiem, że są jakieś klasyki którymi ludzie sobie wyjeżdżają w letnie popołudnia, ale jak ktoś jeździ prawie 30 letnim samochodem to po prostu stanowi zagrożenie dla innych osób. W tym dla mnie. Dlatego zdecydowanie jestem za ograniczeniem takich samochodów, przynajmniej w centrach miast.


@pozdroxxx666: 27 to ma