Wpis z mikrobloga

Jaką Wiertarko-wkretarke kupić nie za miliony? Potrzebuje czegoś co będzie używane raczej sporadycznie, jakieś mniejsze dziurki na kable w plastiku/płycie, czasami dokręcić jakaś srubke czy wkręta.

Nie znam się na markach narzędziowych, ale interesuje mnie też to, żeby złącza na baterie były w miarę uniwersalne - żeby nie było że jak kupię narzędzie marki X, to już z baterią z tego narzędzia nic nie zrobię w marce Y, są jakieś takie Brendy które mają ustandaryzowane złącza? Jeżeli nie ma, to w jaka markę się najlepiej "wkupić" żeby te baterie później można do czegoś wykorzystać.

Dzięki za pomoc

#diy #narzedzia #majsterkowanie #kiciochpyta #zrobtosam
  • 44
@Retsew: Jest coś takiego jak Power For All Alliance, ale oprócz części nieprofesjonalnych urządzeń Boscha to nie ma tam wiele, a do profesjonalnych i tak mają swój system.

Jest też coś takiego jak przejściówki, np ja korzystam z takiej drukowanej w 3D z Boscha na Ryobi i - poza tym, że wygląda głupio - działa super.
via Android
  • 0
@milosh345 na ile to jest promocja, która istnieje? Jakiś czas temu była promocja na wkrętarkę chyba od Parkside też w Lidlu, 100 kosztowała, podjechałem z rana (koło 8.20) do Lidla, a tam nic nie było, czy naprawdę ludzie koczują pod sklepem na takie coś?
@Retsew do domu wystarczy spokojnie, mam tą tańszą wersję bez udaru i kilk lat pracowała a nie miała łatwego życia. Nie raz mieszałem nią gips i farby, padła dopiero kiedy spadła z dachu xD

W sumie to działa dalej ale się wyłamały zaczepy aku i kupiłem drugą a tamtą mam na części
Nie. Albo trzymasz się jednej marki, albo masz #!$%@? ładowarek i baterii...


@arysto2011: nie do końca jest to prawda. np WORX ma te same baterie co AL-KO stary erbauer, dexter, titan.
Nowy erbauer (seria ext) jest kompatybilny z skill.
Parkside jest częściowo kompatybilny z NAC.
Do tego ludzie robią adaptery, ale to już raczej niszowe rozwiązanie.