Po 27 latach #fiat #multipla został zdetronizowany w kategorii najbrzydsze auto na świecie. To jest chyba najbrzydsza i najkoszmarniejsza rzecz jaką w życiu widziałem. Jestem ciekaw, czym się inspirował projektant tego paskudztwa. #motoryzacja
@Richtig_Piwosz: Kiedy robiłem te zdjęcie, to stał koło mnie jakiś facet i się zastanawialiśmy z której strony jest przód. Dopiero zarys kierownicy to zdradzał.
@Richtig_Piwosz: Multipla nigdy nie była najbrzydszym samochodem. Była samochodem bardzo dziwnym, ale zaskakująco spójnym stylistycznie (przynajmniej na zewnątrz) i sprzedała się bardzo dobrze. Ami to już nie do końca samochód ¯\(ツ)/¯.
@Richtig_Piwosz: 1. auto jest "symetryczne", więc podobieństwo przodu z tyłem nie może dziwić. 2. Obejrzyj sobie jakąś recencję, to zobaczysz co to za auto, dlaczego jest tak małe i dlaczego nie jest rozmiarów BMW 7 i nie ma wielkich ner na przodzie.
Odnośnie Multipli, gdyby ją teraz wypuścić, podnieść zawieszenie, nazwać "SUV", to wszyscy pałowaliby się jakie to awangardowe auto, a tak to niechciane dziecko motoryzacji. xD
#motoryzacja
Kiedy robiłem te zdjęcie, to stał koło mnie jakiś facet i się zastanawialiśmy z której strony jest przód. Dopiero zarys kierownicy to zdradzał.
@Richtig_Piwosz: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Twoją starą!
@Richtig_Piwosz: z tym, że Isetta śliczna jest.
Przecież przód i tył oraz oba boki są z tych samych elementów, więc nic dziwnego.
Jak chcesz ładniej to jest Topolino ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Richtig_Piwosz: pieniędzmi. To miało być tanie. Więcej założeń w projekcie nie było
1. auto jest "symetryczne", więc podobieństwo przodu z tyłem nie może dziwić.
2. Obejrzyj sobie jakąś recencję, to zobaczysz co to za auto, dlaczego jest tak małe i dlaczego nie jest rozmiarów BMW 7 i nie ma wielkich ner na przodzie.
Odnośnie Multipli, gdyby ją teraz wypuścić, podnieść zawieszenie, nazwać "SUV", to wszyscy pałowaliby się jakie to awangardowe auto, a tak to niechciane dziecko motoryzacji. xD
Widząc Ami, chyba nikt