Witam, chciał bym prosić użytkowników wykopu o wykop effect, nie wiem już co robić i w podobnej sytuacji są inni użytkownicy allegro.pl.
Otóż od kilku dni allegro nie księguje części wpłat dokonanych poprzez Płatność Allegro. Wpłaty wiszą jako rozpoczęte mimo że użytkownicy wpłacili pieniądze i liczyli na szybką wysyłkę przedmiotów. Osobiście nie otrzymałem wpłaty od 2 dni, ale są użytkowicy którzy twierdzą że czekają na wpłaty od 5 dni!!! A allegro milczy. Nie odpowiada na maile klientów, nie informuje poprzez swojego bloga ani forum.
Mimo że te pieniądze są na ich kontach bankowych. Oczywiścei zarabia na tym allegro bo kto inny?
A użytkownicy którzy liczyli na szybką wysyłkę, zapowiadają negatywy. Czy allegro usunie takie negatywy? Przecież to z ich winy prawda?
Proszę was, wykopcie to - może wtedy allegro ruszy dupę i powie co się dzieje, kiedy zaksięgują wpłaty, i co z odsetkami które przecież lecą na ich koncie, a użytkownicy tracą.
Jak wspominałem, zero odzewu ze strony allegro.
Oto link do jednego z tematów użytkowników, jest ich na pęczki na allegro, pieniądze są na kontach allegro a samo allegro ma to w dupie.
//cafe.allegro.pl/showthread.php?106267-PayU&p=1393097#post1393097
//cafe.allegro.pl/showthread.php?106147-Co-si%C4%99-dzieje-z-allegro-Gdzie-s%C4%85-wp%C5%82aty-od-klien%C3%B3w
Komentarze (145)
najnowsze
Ja tam kupuję już tylko kiedy na prawdę muszę... popatrzeć po sprzedawcach - pełno negatywów, opisy z dupy, zdjęcia robione kartoflem. Ostatni tydzień spędziłam na szukaniu w miarę dobrego, używanego monitora - k#$$icy można dostać >.<
PayU nie używam i nie zamierzam, szybciej i pewniej byłoby wysyłać kasę gołębiem pocztowym.
Zamierzam napisać do Urzędu Ochrony Konsumenta, niech się tym zajmą.
Powinienem chyba grać w lotka, wychodzi na to, że jestem niebywałym farciarzem, 9x% kupujących u mnie płaci przez PayU i nie mam najmniejszych problemów. Ostatnio też sporo kupowałem, nie uwierzysz, ale wszystkie wpłaty dotarły błyskawicznie. Poczekam na jakąś kumulację.
Allegro właśnie wysłało mi odpowiedź na maila z przed kilku dni:
Dziękuję Panu za przesłaną wiadomość.
Proszę o udzielenie dokładniejszych informacji, wraz z przytoczeniem numeru oferty (lub odnośnika do strony z ofertą), której problem dotyczy.
Pozdrawiam,
Anna Niebudek
Zespół Allegro
http://www.allegro.pl
Ja nie wiem, czy oni próbują zrobić debila z użytkowników, ale takimi tekstami udowadniają że
Oczywiscie nigdy nic od tego kolesia nie kupowalam wiec zadnych podstaw do zwracania prowizji nie bylo.
NA allegro naciskam porządkowanie i najczęściej wybieram to co najczęściej kupują inni. Dopóki będzie to wyglądało w ten sposób, to allegro zawsze będzie monopolistą...