zdjęcie jest szczególnie dobitne, gdyż ukazuje kilka tragedii naraz. Błąd kierowcy może nie tylko doprowadzić do wypadku, ale w sposób dramatyczny i błyskawiczny zniszczyć jego życie. Gorsze "to" w tej chwili dla pana młodego niż jego własna śmierć. A to tylko namiastka nieszczęść jaką mogą wyrządzić bezmyślni kierowcy.
To jest właśnie zdjęcie z kamapanii społecznej, podobnie jak stara reklama pana z pizzą potrąconego przez auto. Trochę czerwonego na mordzie i strażak i już wszyscy myślą że to prawdziwe...
Zdjęcie samo w sobie nie robi na mnie wrażenia, ale jest dobrą okazją do poruszenia tematu reklamy społecznej w Polsce. Bo nie wiem, czy to tylko moje wrażenie, że te nasze reklamy typu Stockinger i jego "zatrzymaj się i żyj" są dość żałosne? Tym bardziej jak człowiek oglądnie na youtubie angielskie reklamy tego typu. Anglicy (i nie tylko oni) pokazują dobitnie co się dzieje podczas wypadku, drastycznie, bez ogródek, potrafią "zagrać na
Mi z polskich akcji w pamięci zapadły jedynie billboardy ze zdjęciem, na którym ktoś wylatuje przez przednią szybę. Zdjęcie robiło ogromne wrażenie. Szkoda tylko, że tak mało akcji tego typu porusza i daje do myślenia.
Komentarze (66)
najlepsze
Tutaj jeszcze kilka powiązanych filmików i zdjęcie:
http://www.youtube.com/watch?v=iVeI6TCRj8s
http://www.youtube.com/watch?v=v_DeSlLCSSE
http://www.youtube.com/watch?v=FJAvCerJz_U
http://foto.hcfor.pl/images/svpx3i1tp18i7fjcp5.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=Ctkqd6hYMy8
Może śpieszyli się na ślub.
Może i nie...
Tak czy inaczej dobitne. Ja i tak zawsze zapinam pasy i tępię tych, którzy nie chcą tego robic
to tylko screen z filmu z reklamy nakjaniajacej do bezpiecznej jazdy