Jak panować nad samochodem z przednim napędem - Tomasz Kuchar
Przede wszystkim należy pamiętać, że rozróżniamy 2 rodzaje poślizgów: nadsterowny, gdy tylne koła pojazdu tracą przyczepność i w samochodzie „ucieka" tył, a samochód samoczynnie pogłębia zakręt oraz (...)
GlobTV z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 44
Komentarze (44)
najlepsze
A policja sama często mówi, by takie sprawy sobie ćwiczyć na uboczu. Widocznie trafiłeś na służbistów idiotów.
Więc może przebadaj swojego G3 bo skończysz pod jakimś tirem, a w raporcie policyjnym napiszą że nie dostosowałeś prędkości do warunków
Komentarz usunięty przez moderatora
Hamowac mozna, ale tylko biegami jak juz musimy. Jesli hamulec nozny to tylko przed dojazdem do zakretu. Szczegolna przestroga przed zakretami które schodzą w dół. Na trasie którą codziennie jezdze jest własnie taki zakret i niejeden juz go przeciął i pojechał na wprost.
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.youtube.com/watch?v=0D7K9iQ6hBo
Oczywscie teoria z grubsza bo po czarnym lodzie na zakrecie (czego nie zycze) nie bedzie czego zbierac nawet po kubicy.
Nie ma co ogladac takich filmikow tylko cwiczyc samemu jak @kynx pisal. To czego sie pewnie w tym czasie na/do-uczyl za to 150zl moze mu kiedys zycie uratowac. Dlatego jak widzicie pusty plac, i macie pewnosc ze zaden
Już tej zimy widziałem 2 stłuczki i zaliczenie krawężnika, bo ludzie za mocno hamowali przed zakrętem (na wyślizganym) i auto szło prosto (podsterownie) a oni dalej dusili hamulec.
Zdarza się to zwłaszcza w dieslach, których silnik bywa o 100 kg ciężyszy, a tym samym przód bardziej ciągnie tam gdzie on chce a nie my.
Dlatego najważniejsza rada zimą:
1)
No i też dochodzi to, że ludzie (nawet jakby sprzęt pozwolił) to nie
Komentarz usunięty przez moderatora